حجت الاسلام زارعی:

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین شعار امسال است

سرویس: شهرستانکد خبر: 283834|22:06 - 1394/02/14
نسخه چاپی
هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تبیین شعار امسال است
پایگاه خبری امروله: امام جمعه شهرستان صحنه : هفته عقیدتی سیاسی در سپاه یک فرصت مناسب برای اشاعه فرهنگ اسلامی و تبیین شعار امسال به اقشار مختلف جامعه در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن می باشد.

به گزارشامروله، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جمعی ازپایوران ناحیه صحنه و کارکنان اداره آموزش پرورش این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی دیدار کردند.

 

در این دیدار مشترک امام جمعه شهرستان صحنه ضمن تبریک به مناسبت این ایام گفت : همدلی و همکاری که بین ادارات سطح شهر وجود دارد یک نعمت بسیار بزرگ برای شهرستان است.

 

وی در ادامه اشاره ای به تفسیر آیهألم تر کیف ضرب الله مثلاً کلمة طیبة کشجرة طیبة أصلها ثابت و فرعها فی السماء  .تؤتی أکلها کلّ حین بإذن ربّهاداشت و عنوان کرد: از امام صادق (( علیه السلام )) درباره شجره در این آیه سؤال شد ، امام فرمود: پیامبر، اصل این درخت و امیر المؤمنین فرع آن و شاخه هایش ائمه و میوه آن علم امامان علیهم السلام و شیعیان مؤمن آنان برگ های این درخت اند

.

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه یک فرصت مناسب برای اشاعه فرهنگ اسلامی و تبیین شعار امسال به اقشار مختلف جامعه در خصوص مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد