میرشاه ولد

هرگونه اشتباه در سیستم آموزش و پرورش قابل جبران نیست

سرویس: شهرستانکد خبر: 283878|17:51 - 1394/02/15
نسخه چاپی
هرگونه اشتباه در سیستم آموزش و پرورش قابل جبران نیست
پایگاه خبری امروله : مشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: هرگونه خطا در سیستم آموزشی قابل جبران نیست چون ممکن است بر اثر یک اشتباه معلم یا مدیر یک فرد از ادامه تحصیل باز بماند.

به گزارشامروله، مشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان صحنه عنوان کرد : فضای آموزش و پرورش با سایر نهادهایی که فعالیت تعلیم و تربیت تفاوت بسیار اساسی دارد که می توان به بارزترین وجه تفاوت آن به سیستماتیک بودن آن اشاره کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه حساس تربیتی می باشد تصریح کرد : هرگونه خطا و اشتباه در سیستم آموزش و پرورش بویژه در بحث آموزش دانش آموزان قابل جبران نیست چون ممکن است بر اثر یک اشتباه معلم یا مدیر یک فرد از ادامه تحصیل منصرف شود.

 

سید رحیم میرشاه ولد تصریح کرد : امروز متاسفانه خلاء چند مسئله تربیتی و آموزشی در مدارس ما وجود دارد که چرا مدارس ما یک مدارس دست ورز نیستند و دانش آموزان نمی توانند در جنبه های مختلف تربیتی و عملی از دست های خود درست استفاده کنند.

 

مشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه مغز ورزی دانش آموزان در حال کاهش استگفت : قدرت حل مسئله و تفکر دانش آموزان در مدارس باید به شکل جدی افزایش یابد که آنها بتوانند در شرایط مختلف زندگی و دوران تحصیل خود درست تصمیم گیری کنند . و یادبگیرند برای هر اتفاق به جای یک راه حل چندین راه حل وجود دارد.