حجت الاسلام احمدی:

ایده های جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاسی ایده های مطرح و مستقلی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 283881|19:39 - 1394/02/15
نسخه چاپی
ایده های جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاسی ایده های مطرح و مستقلی است
پایگاه خبری امروله : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه اقتداری که در جهان دست پیدا کرده ، نه زیر بار حرف ظلم می رود و نه به جامعه ای زور گویی می کند.

به گزارش خبرنگارامروله، نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان برترشهرستان صحنه عنوان کرد : شهید مطهری یک الگوی بسیار کامل برای تمام معلمین و افرادی است که کار تربیتی انجام می دهند.

 

وی ادامه داد : قطعا اگر شهید مطهری در حوزه می ماند ایشان یکی از مراجع به نام می شد ولی این شهید بزرگوار با آگاهی و بصیرتی که از زمان حال خود داشت ایثار کرد و برای تبیین معارف دینی به تهران رفت و در نهایت در مسیر الهی به جایگاه اصلی خود که همان شهادت بود رسید.

 

حجت الاسلام وحید احمدی اشاره ای به تفسیر آیه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ داشت و افزود : در قرآن به تجهیز مسلمانان به آخرین تکنولوژی توصیه شده است تا جامعه مسلمین در همه زمینه های فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی، نظامی و ... به اقتدار دست یابند.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار است و به همین منظور و نه زیر بار حرف ظلم می رود و نه به جامعه ای زور گویی می کند تاکید کرد : ایده های جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاسی ایده های مطرح و مستقلی است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر امروز می بینیم دشمن نمیتواند کوچکترین تعرضی به خاک ما داشته باشد به لحاظ اقتداری است که کشور ما در جهان دست پیدا کرده است که زیر ساخت این اقتدار به تعلیم و تربیت برمی گردد.