سرهنگ عظیمی:

منکرات و معروفات را باید به جوانان آموزش داد

سرویس: امربه معروف و نهی از منکرکد خبر: 290978|11:34 - 1394/10/23
نسخه چاپی
منکرات و معروفات را باید به جوانان آموزش داد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : اجرای صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب پیشگیری و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه شده و محیط اجتماعی سالم و امنی را برای آحاد مردم فراهم می کند.

" سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی" در گفتگو با امروله، اجرای صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب پیشگیری و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه شده و محیط اجتماعی سالم و امنی را برای آحاد مردم فراهم می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه منکرات و معروفات را باید به جوانان آموزش داد تاکید کرد : امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی و وظیفه عمومی است.

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه از نظر اسلام امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز یک واجب شرعی  محسوب شده و در سطحی حتی بالاتر از جهاد قرار دارد تصریح کرد :  این مفهوم بدان معناست که فریضه امر به معروف و نهی از منکر زبانی به عنوان یک تکلیف الهی به زمان و مکان خاص یا افراد مشخصی اختصاص ندارد و لذا این موضوع خود‌‌به‌خود بر ویژگی همگانی و همیشگی بودن این واجب الهی دلالت دارد.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گفت : بدون شک اجرای صحیح امربه معروف و نهی از منکر مانع از بوجود آمدن زمینه ای برای ضربه زدن دشمن به باورهای مردم و تلاش آنها در راستای  منحرف کردن اقشار مختلف مردم می شود و بی اعتنایی و بی تفاوتی نسبت به این فریضه الهی هم قطعا موجب ایجاد بستر سلطه اشرار وافراد ناشایست برسرنوشت مردم خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد