سرهنگ عظیمی:

انقلاب اسلامی استراتژی دشمن را متوقف کرده است/22 بهمن و هفتم اسفند روز به تصویر کشیده شدن ولایت مداری ملت ایران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 291629|15:18 - 1394/11/18
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی استراتژی دشمن را متوقف کرده است/22 بهمن و هفتم اسفند روز به تصویر کشیده شدن ولایت مداری ملت ایران است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : امروز به حمد الهی کشور ما یکی از امن ترین کشور های جهان است که ما این امنیت را مرهون خون شهدای عزیز می دانیم.

به گزارشامروله، "سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی " در جشن بزرگ انقلاب گفت : ما در آستانه ورود به سی هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این در حالی است که تفکر اسلامی و اصول و مبانی اسلام بر همه چیز حاکم بوده است. حضرت امام (ره) که هندسه انقلاب است و تمامی اصول از ایشان گرفته شده است.

 

وی ادامه داد : اگر توجه داشته باشیم ما درس مبارزه با استکبار را از امام آموختیم و مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه ایشان هستند.

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه ما در این سی و هفت سال تهدیدات زیادی را پشت سر گذاشته ایم تاکید کرد : بایستی از ولی امر اطاعت کنیم و وفادار به قانون باشیم و با بصیرت گام برداریم. امروز انقلاب اسلامی استراتژی دشمن را متوقف کرده است و ما بحران های سختی را پشت سر گذاشته ایم که اکثر کشورهای غربی بر علیه مابودند.

 

ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : قدرت های استکباری جهان با همه توان خود وارد عمل شدند و با جنگ تحمیلی ، ترور های گسترده ، بحران های تجزیه طلبانه ، فتنه 88 ، تهاجم فرهنگی و ... به دنبال تضعیف نظام بودند که به لطف الهی همه این حربه ها مهار شدند و امروز امنیت در کشور ما حاکم است.

 

وی بیان کرد :فتنه 88 با حضور سیل آسای مردم در نهم دی ماه در گورستان تاریخ مدفون شد و در جنگ نرم هم دشمن با ناکامی روبه رو گردید .

 

سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه مدیریت انقلاب اسلامی باعث شد تا غربی ها کاملا نا امید شوند بیان کرد : امروز به حمد الهی کشور ما یکی از امن ترین کشور های جهان است که ما این امنیت را مرهون خون شهدای عزیز می دانیم.

 

22 بهمن و هفتم اسفند روز به تصویر کشیده شدن ولایت مداری ملت ایران است

 

 

 

وی گفت : این پرچمی که امام و شهدا برافراشته اند و سکانداری آن رهبر انقلاب است باید به دست صاحب اصلیش بدیم و نباید غافل شویم و بگوییم سختی ها را پشت گذاشته ایم ، ما باید هر روز در برنامه های انقلاب و مناسبت های گوناگون بویژه انتخابات حضور فعال داشته باشیم.

 

این فرمانده ارشد نظامی تشریح کرد : ان شاء الله در روز 22 بهمن و هفتم اسفند به دنیا نشان خواهیم داد که ما تا آخرین قطره خون خود از رهبر و انقلاب دفاع خواهیم کرد.

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در پایان گفت : جوانان کشور باید با ویژگی های انقلاب بیشتر آشنا شوند تا بتوانند درک بهتری از تلاش و کوشش میلیونی مردم در مبازره با طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.