صحنه

رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه از اردوهای جهادی دانشجویان در شهرستان صحنه بازدید کرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 295264|16:43 - 1395/06/09
نسخه چاپی
 رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه از اردوهای جهادی دانشجویان در شهرستان صحنه بازدید کرد
پایگاه خبری امروله : رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین این دانشگاه با حضور در محل قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در روستای محروم هالان از توابع شهرستان صحنه ضمن بازدید از فعالیت جهادی دانشجویان بسیجی واحد کرمانشاه در این روستا بر حمایت های دانشگاه در برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم تاکید کرد.

به گزارشامروله، دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در محل اردوی جهادی دانشجویان بسیجی  دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه در روستای هالان از توابع شهرستان صحنه حضور یافت.

 

قنبری به همراه جمعی از مسئولین این دانشگاه با حضور در محل قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در روستای محروم هالان از توابع شهرستان صحنه ضمن بازدید از فعالیت جهادی دانشجویان بسیجی واحد کرمانشاه در این روستا بر حمایت های دانشگاه در برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم تاکید کرد.

 

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مدت دو سال است که به صورت متوالی در روستای هالان خدمات جهادی را برای نیازمندان این روستا ارایه و با حضور گروهی خود اقدام به ساخت منازل، سرویس های بهداشتی و ترمیم و آماده سازی مدرسه، مسجد و خانه های روستایی کرده‌اند.

 

همچنین به منظور آماده سازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برای آغاز سال تحصیلی جدید، دانشکده های مختلف و محوطه دانشگاه مورد بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قرار گرفت.

 

دکتر قنبری از دانشکده های مختلف واحد کرمانشاه و محوطه دانشگاه به منظور آماده سازی واحد برای آغاز سال تحصیلی جدید بازدید و توصیه های لازم را به مسئولین مربوطه داشت.

 

 قنبری در این بازدید با اشاره به اهمیت آماده سازی دانشگاه  در آستانه آغاز سال تحصیلی به تمامی مسئولان در واحدها و مراکز استان و روسای دانشکده ها، اولویت کاری جهت آماده سازی فضای فیزیکی و کالبدی محیط آموزشی دانشکده ها و واحد ها و مراکز استان را یادآور شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد