مدیر بیمارستان طالقانی کرمانشاه:

فاز جدید بیمارستان طالقانی کرمانشاه ۹۰ درصد پیشرفت دارد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 295279|12:43 - 1395/06/10
نسخه چاپی
	فاز جدید بیمارستان طالقانی کرمانشاه ۹۰ درصد پیشرفت دارد
مرصادنیوز: مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه از پیشرفت ۹۰ درصدی فاز جدید این بیمارستان خبر داد.

به گزارشامروله،  ارسلان نادری پور اظهار داشت: بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه تنها مرکز ترومای استان و غرب کشور است که از همه استانهای همجوار مراجعه کننده دارد، اما آنگونه که باید به آن توجه نشده است.

 

وی افزود: یکی از دغدغه های ما حفاظت فیزیکی و بحث نگهبانی است که در صدد جذب نیرو هستیم.

 

نادری پور تعداد تخت های بیمارستان را ۲۰۸ تخت عنوان و خاطر نشان کرد: در این بیمارستان در اکثر مواقع ۹۰ درصد از تخت ها اشغال است و گاهی مجبور به گذاشتن تخت اضافه در راهروها هستیم که اکثر شکایات به این مساله برمی گردد.

 

این مسئول یادآور شد: ۲ بخش از بیمارستان نیز حدود ۱۰ سال است که توسط بیمارستان امام علی(ع) اشغال شده که اگر آن دو بخش برگردانده شود ظرفیت ۸۰ نفر به تخت ها اضافه می شود.

 

نادری پور افزود: به فکر توسعه این مرکز هستیم و قصد داریم بخش پشتیبان آن را طراحی کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بخش جدید بیمارستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اتاق های عمل کاملا آماده هستند و فقط با سیستم گرمایشی و سرمایشی این واحد جدید مشکل داریم.

 

وی مشکل اساسی بیمارستان طالقانی را کمبود نیروی انسانی جهت نقل و انتقال بیماران اعلام کرد و بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات این بیمارستان وجود ورودی های متعدد از جمله ورودی بیمارستان امام علی(ع)، کتابخانه مرکزی و خوابگاه دانشجویان است که کنترل ها را سخت کرده است.

 

مدیر بیمارستان تصریح کرد: ساخت اورژانس مدرن در بیمارستان طالقانی در حال اجراست و باید عملیاتی شود.

 

وی در پایان از ساخت هتلینگ در بیمارستان گفت و یادآور شد: همچنین در این بیمارستان برای رفاه حال همراهان ساخت همراه سرا و نماز خانه در دست اقدام است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد