مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سنقروکلیایی؛

کمک خیر سنقری نوعروس یتیم را راهی خانه بخت کرد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 295280|12:44 - 1395/06/10
نسخه چاپی
	کمک خیر سنقری نوعروس یتیم را راهی خانه بخت کرد
مرصاد نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت : کی از حامیان نیکوکار با مساعدت 110 میلیون ریالی جهیزیه یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر را تامین و وی را راهی خانه بخت کرد.

به گزارشامروله، صفدر امجدیان در گفتگو باسهیل سنقراظهار داشت:یکی از حامیان نیکوکار با مساعدت 110 میلیون ریالی جهیزیه یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر را تامین و وی را راهی خانه بخت کرد.

 

وی با بیان اینکه با مساعدت حامی نیکوکار اقلام ضروری جهیزیه یتیم سنقری تامین شده است، گفت: اجاق گاز، کولر، یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی از اصلی ترین اقلامی بوده که با مساعدت این حامی خیر خریداری شده است.

 

امجدیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کمیته امداد در راستای تامین هزینه های ازدواج مددجویان نیازمند یاری و مساعدت خیران است خاطرنشان کرد: خیران  و نیکوکاران می توانند با مشارکت در طرح کوثرجهت تامین هزینه های ازدواج جوانان مددجویاری رسان کمیته امداد شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۷۳ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند اظهار امیدواری کرد: با مساعدت های بی دریغ خیران و حامیان نیکوکار این نوعروسان نیز از کمک هزینه جهیزیه بهره مند و راهی خانه بخت شوند.

 

صفدر امجدیان همچنین با یادآوری اینکه در چهار ماهه نخست امسال۴۲ فقره کمک هزینه تامین جهیزیه با اعتبار ۷۸۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت در شهرستان سنقر اختصاص داده شده است پیش بینی کرد: این میزان جهیزیه تا پایان سال ۹۵ به ۱۳۰ کمک هزینه افزایش پیدا کند.

 

امجدیان اظهار کرد: کمیته امداد در سال ۹۴ نیز بالغ بر دو میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده است.

 

به گفته امجدیان کمک هزینه های تامین جهیزیه اعطای به نوعروسان مددجو ۲۰ میلیون ریالی است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سنقر در پایان با اشاره به اینکه ازدواج آسان از دستورات اسلام است و تنها راه نیل به این دستور ، مقابله با رسومات غلط و پر هزینه است تصریح کرد: کمیته امداد با هدف ترویج سنت حسنه و نیکوی ازدواج آسان در میان جوانان مددجو کمک هزینه های ازدواج پرداخت می کند.