طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ شهریور ماه صورت می گیرد؛

برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور درکرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 295282|12:46 - 1395/06/10
نسخه چاپی
	برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور درکرمانشاه
مرصادنیوز: رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ شهریور ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارشامروله، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور از امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه به مدت سه روز در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز، ۲۹ تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که در ۸ گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

بر این اساس در گروه اول تیم های تهران، کرمان و چهارمحال و بختیاری با هم رقابت خواهند کرد و در گروه دوم نیز تیم های مازندران، قزوین و کهکیلویه و بویراحمد برای صعود تلاش می کنند.

 

همچنین در گروه سوم آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل حضور دارند و در گروه چهارم نیز کرمانشاه میزبان با نمایندگی ایران خودرو سرافراز البرز، یزد و کیش رقابت خواهد کرد.

 

در گروه پنجم نیز «قم، بوشهر، لرستان، آذربایجان شرقی»، در گروه ششم «توابع تهران، اصفهان، خراسان جنوبی، ایلام»، در گروه هفتم «مرکزی، خوزستان، سمنان و فارس» و در گروه هشتم نیز «هرمزگان، گیلان، گلستان و همدان» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است در پایان دور گروهی، تیم های اول و دوم گروه ها برای رده های اول تا شانزدهم و تیم های سوم و چهارم گروه ها برای رده های ۱۷ الی ۲۹ مسابقه می دهند.

 

باتوجه به عدم برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در سال گذشته، ملاک سیدگذاری تیم ها آخرین رده های دسته یک و دسته برتر نوجوانان کشور است.

 

مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر کشور به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه در سه قسمت تیمی، انفرادی و دونفره برگزار می شود.

 

در این رقابت ها استان های سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی ، زنجان و خراسان شمالی غایب هستند.