صحنه

طرح پایان دوره اوقات فراغت اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در صحنه آغاز شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 295283|18:07 - 1395/06/10
نسخه چاپی
 طرح پایان دوره اوقات فراغت اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در صحنه آغاز شد
پایگاه خبری امروله : اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در قالب اردوی پایان طرح اوقات فراغت راهی شهرستان صحنه استان کرمانشاه شدند.

به گزارشامروله، یکهزار و 500نفر از خواهران و برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در رده سنی 9 تا 12 سال در قالب شش گروه از ۹ شهریور ماه سال جاری به مدت هشت روز در قالب اردوی پایان دوره طرح اوقات فراغت به اردوگاه امام حسن مجتبی(ع)  شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه سفر می کنند.

 

مدت اقامت هر گروه در این اردوگاه دو روز است که  در مدت حضور در اردو از برنامه‌‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و مذهبی بهره‌مند می‌شوند.

 

این تعداد از اعضای کانون های مساجد منتخبین طرح اوقات فراغت هستندکه براساس حضور منظم، فعالیت فرهنگی، شرکت در نمازهای جماعت و حضور مستمر طی سال در مسجد و کانون از سوی مسئول کانون انتخاب  شدند.

 

لازم به ذکر است، اردوی پایان دوره طرح اوقات فراغت برای سومین سال متوالی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف جذب هر چه بیشتر نوجوانان به مسجد و گذراندن اوقات فراغت خود در این مکان، ایجاد روحیه جمع گرایی و برقراری ارتباط سازنده و تعامل و انتقال تجربیات  بین اهالی مسجد برگزار شده است.

 

این اردو قبلا در استان های همدان و اصفهان برگزار شده بود.