در قالب طرح((مهر درخشان رضوی))/

تعداد44 نفر از خواهران بسیجی شهرستان صحنه به مشهد مقدس اعزام شدند

کد خبر: 295677|11:03 - 1395/07/05
نسخه چاپی
	تعداد44 نفر از خواهران بسیجی شهرستان صحنه به مشهد مقدس اعزام شدند
پایگاه خبری امروله : سرگرد پاسدار یونس عزیزی گفت : در مرحله دوم از طرح ((مهر درخشان رضوی)) تعداد 190نفر از خواهران بسیجی شهرستان های صحنه ، سنقر ، هرسین و کنگاور به مدت 6 روز در قالب کاروان های راهیان نور به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارشامروله،سرگرد پاسدار یونس عزیزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : در مرحله دوم از طرح ((مهر درخشان رضوی)) تعداد 190نفر از خواهران بسیجی شهرستان های صحنه ، سنقر ، هرسین و کنگاور به مدت 6 روز در قالب کاروان های راهیان نور به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

سرگرد پاسدار یونس عزیزی در ادامه افزود: یکی از زیبا ترین برنامه هایی که در استان کرمانشاه  توسط فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین ، آستان قدس رضوی  و فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سال جاری اجرایی شد ؛ اعزام خواهران بسیجی در قالب طرح "مهر درخشان رضوی" به مشهد مقدس بود.

 

وی خاطر نشان کرد:این طرح با هدف اعزام افرادی که سن آنان بالای 40 سال بوده و تا کنون به هر دلیلی موفق به زیارت حرم مطهر امام علی ابن موسی رضا (ع) نشده اند در استان کرمانشاه اجرا شد و برنامه  ریزی اجرای این برنامه در سه دوره صورت گرفته است، که در هر دوره تعداد 190 نفر از خواهران بسیجی واجد شرایط به صورت رایگان به زیارت مشهد مقدس اعزام می گردند.

 

مدیریت سازماندهی - عملیات سازمان اردویی سپاه استان حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان گفت : در مرحله دوم از این طرح خواهران بسیجی شهرستان های صحنه ، سنقر ، هرسین و کنگاور به مدت 6 روز و تعداد 190 نفر در قالب کاروان های راهیان نور به مشهد مقدس اعزام شدند ؛ و برای اثر بخشی برنامه های فرهنگی ومعنوی این کاروان از روحانیت معزز ومعظم ، مبلغین قشر خواهران و مدیران مجرب و آموزش دیده برای هریک از اتوبوس ها استفاده شده است.

 

 

لازم به ذکر است تعداد 44 نفر از خواهران بسیجی واجد شرایط حوزه خدیجه کبری(س) بخش دینور در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام شدند.