یک یادگاران دفاع مقدس؛

انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت/حضور در مساجد بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

سرویس: اخبار استانکد خبر: 295739|11:00 - 1395/07/08
نسخه چاپی
	انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت/حضور در مساجد بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن
مرصاد نیوز : سردار حاج محمد طالبی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت: انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و حضور در مساجد بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارشامروله، به نقل ازسهیل سنقر،سردار حاج محمد طالبی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد بابیان خاطراتی از آن دوران اظهار داشت: جنگ تحمیلی قبل از 31 شهریور 59 دراستان کرمانشاه آغاز شد و در همین استان هم پایان یافت.

 

سردار بسیجی محمد طالبی افزود: در طول دفاع مقدس قصر شیرین به عنوان خط مقدم به شمار می رفت و رزمندگان زیادی در این منطقه به شهادت رسیدند.

 

وی قصر شیرین را بهترین مسیر و شاه راه رسیدن به تهران دانست و گفت: به همین دلیل این منطقه همیشه مورد توجه دشمن بود.

 

یادگار دفاع مقدس ساده زیستی، قناعت، صرفه جویی و رفاقت را عامل موفقیت رزمندگان در عملیات ها عنوان کرد و گفت: در دفاع مقدس با نماز و توکل به خدا خیلی از کارهای بزرگ از طریق امداد های غیبی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه نماز اول وقت زندگی را تنظیم می کند، گفت: در جبهه ها هرجا اگر تعداد 2 سنگروجود داشت یکی از آنها نماز خانه بود و امام(ره) نشان داد که تنها عاملی که هیچگاه از انسان مسلمان ساقط نمی شود نماز است.

 

سردار طالبی اظهار داشت: در دفاع مقدس نبرد با دشمن در ارتفاعات غرب و جزایر جنوب بود اما امروز جنگ نرم وارد خانه ها شده است.

 

یادگار دفاع مقدس حضوردر مساجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب در مساجد شکل گرفت، جنگ در مساجد پشتیبانی شد و الان هم بهترین راه برای جلو گیری از تهاجمات فرهنگی دشمن حضور در مساجد است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد