وزارت دفاع روسیه:

تروریستها درصدد انجام حملات شیمیایی به منظور متهم کردن دمشق هستند

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 295744|11:08 - 1395/07/08
نسخه چاپی
تروریستها درصدد انجام حملات شیمیایی به منظور متهم کردن دمشق هستند
وزارت دفاع روسیه از طراحی گروه های تروریستی در سوریه برای انجام حملات شیمیایی به منظور متهم کردن دولت سوریه در این خصوص خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروه های مسلح در صدد انجام حملات شیمیایی به منظور متهم کردن دولت سوریه به این کار هستند.

«ویکتور بوزنیخیر» معاون اول رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در نشستی خبری در وزارت دفاع این کشور با اعلام این موضوع، تصریح کرد که معارضان مسلح سوری مسئول شکست آتش بس در سوریه هستند و با توجه به گسترش بمباران از سوی تروریست ها دولت سوریه ناگزیر به واکنش به حملات آنها شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که گروه های مسلح از آتش بس یک هفته ای در استان های حلب و حماه برای تکمیل ذخایر اسلحه و مهمات خود سوء استفاده کردند و حملاتی را برای گسترش مناطق تحت سیطره خود انجام دادند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد اطلاعاتی را در اختیار دارد که نشان می دهد یک گروه از معارضان سوری که با تروریست های گروه موسوم به «جبهه النصره» مرتبط هستند در حمله به کاروان کمک های بشردوستانه در حلب دست داشته اند.

بوزنیخیر همچنین با بیان اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور ادامه همکاری مشترک با آمریکا پیرامون سوریه را صادر کرده است، اعلام کرد که مسکو به تلاش مشترک با واشنگتن در این خصوص ادامه خواهد داد.

وی در عین حال تاکید کرد که عملیات نظامی ترکیه در سوریه موسوم به «سپر فرات» به وخامت اوضاع میدانی در شمال این کشور منجر شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد