حجت الاسلام والمسلمین حیدری/

امروزه خواسته های دشمن خیلی زود در کشورما عملی می شود /تا زمانی که مطیع امر رهبری باشیم دشمن توان مقابله با ما راندارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 295757|01:43 - 1395/07/08
نسخه چاپی
امروزه خواسته های دشمن خیلی زود در کشورما عملی می شود /تا زمانی که مطیع امر رهبری باشیم دشمن توان مقابله با ما راندارد
پایگاه خبری امروله : مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه گفت : مسئولینی که از آمریکا می ترسند تصور نکنند که ملت ایران مانند آن ها از نبرد با آمریکای جنایتکار هراسی به دل دارند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین مسلم حیدری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه گفت : مسئولینی که از آمریکا می ترسند تصور نکنند که ملت ایران مانند آن ها از نبرد با آمریکای جنایتکار هراسی به دل دارند.

 

 

حجت الاسلام حیدری با بیان این نکته که گفتن واقعیت های روز ایران و جهان  فارغ از هر گونه جانب داری از هر گروه یا شخص خاصی وظیفه ی روحانیت  است گفت : دکتر احمدی نژاد فرامین امام خامنه ای (مدظله العالی) را اطاعت کردند و از کاندیدا شدن برای این دوره انتخابات ریاست جمهوری کنار کشیدند ؛ اما متاسفانه شاهد بودیم که مقام معظم رهبری بارها و بارها در سخنرانی های خود فرمودند که : (من به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستم) . آیا کسی در دولت وقت به آن توجه کرد؟ آیا مذاکرات که از آن تعریف می کردند برای ملت ما خیر وبرکتی به همراه داشت؟ آیا آمریکا جرات عملی کردن تهدیدات نظامی خود را داشت که برخی گفتند ما با مذاکره مانع حمله آمریکا شدیم ؟

 

 

 وی با اشاره به اینکه دشمن در حال برنامه ریزی برای حذف آموزه های شهادت طلبانه در کتب درسی دانش آموزان ایرانی است گفت : متاسفانه امروزه خواسته های دشمن خیلی زود در کشورما عملی می شود . باید مراقب بود چرا که دشمن به خوبی می داند این آموزه های ماست که امروز در سوریه و لبنان آنان را زمین گیر کرده است.

 

 

حجت الاسلام حیدری در پایان خاطر نشان کرد : تا زمانی که مطیع امر مقام معظم رهبری باشیم دشمن توان مقابله با ما را ندارد در غیر این صورت گرفتار مصیبت های عظیم خواهیم شد.