فرماندار شهرستان صحنه :

موضع گیری های خردمندانه امام راحل در جنگ تحمیلی چهره ترویستی آمریکا و اسرائیل را نمایان کرد

کد خبر: 296061|12:05 - 1395/07/28
نسخه چاپی
	موضع گیری های خردمندانه امام راحل در جنگ تحمیلی چهره ترویستی آمریکا و اسرائیل را نمایان کرد
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : هفته دفاع مقدس فرصت گرانقدری است که ما از انسان هایی به دور از جنجال های سیاسی و تنها در پرتوی ایمان صحنه هایی را خلق کردند تا شرافت و فداکاری خود را در تاریخ به ثبت برسانند.

به گزارشامروله، " شهریار عباس آبادی " در گفتگو باامروله، با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی خاطرات بسیاری را با خودش پیوند زده است عنوان کرد : سالهای پیش در چنین روز هایی ملت ایران با از خود گذشتگی ، تلاش های بسیاری را برای حراست از آرمان های انقلاب اسلامی به کار بستند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام نقش بی بدیلی در موفقیت ها و پیروزی های جنگ تحمیلی داشتند تصریح کرد : هفته دفاع مقدس فرصت گرانقدری است که ما از انسان هایی به دور از جنجال های سیاسی و تنها در پرتوی ایمان صحنه هایی را خلق کردند تا شرافت و فداکاری خود را در تاریخ به ثبت برسانند.

 

عباس آبادی با بیان اینکه جهان در برابر حقانیت جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرو آورده است خاطر نشان کرد : بنا به گفته تحلیل گران منطقه خاورمیانه منطقه قرمز جهان به حساب می آید و برای آن نقش مهمی را برای صلح جهانی اختصاص داده اند .

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : گروهک های تکفیری و تروریست صورت های نوین ترور و کشتار را به نمایش گذاشته اند و ظهور شبه بن لادن های مسلمان سلفی تند رو و صف آرایی متحدان کلیدی تاکتیکی طالبان در منطقه نشان دهنده هجمه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 

شهریار عباس آبادی با بیان اینکه رشادت ها و از خودگذشتگی های دوران دفاع مقدس بود که کشور ما به سر منزل خود رسید یادآور شد : موضع گیری های پایدار و خردمندانه امام راحل در طول جنگ تحمیلی انجام دادند چهره ترویستی آمریکا و اسرائیل را نمایان کرد که آنها نمی خواهد در این منطقه صلح باشد.

 

وی با بیان اینکه بسیج با هیچ حرکت اجتماعی قابل مقایسه نیست تاکید کرد : ملت ایران اسلامی با استفاده از تاریخ جنگ تحمیلی ،تفکر بسیجی را به عنوان پیام امروز مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به حقیقت خود نشان دهیم.