با حضور آیت الله علما صورت گرفت؛

افتتاح یک دبیرستان دخترانه مصوب سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 296102|11:28 - 1395/08/01
نسخه چاپی
	افتتاح یک دبیرستان دخترانه مصوب سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه
مرصاد نیوز: صبح امروز و در جمع مسئولین کشوری و استانی و نماینده ولی فقیه در استان پروژه دبیرستان دخترانه صدرا افتتاح شد.

به گزارشامروله، به نقل از پاک پرس، دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا از پروژه های سفر مقام معظم رهبری صبح امروز و با حضور مسئولین کشوری و استانی و نماینده ولی فقیه در شهرک پرواز کرمانشاه افتتاح شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: صبح امروز مرکز فرهنگی و علوم قرآنی معارف قرآنی کلنگ زنی شد و اینک دبیرستان دخترانه صدرا افتتاح شد.

 

آیت الله علما بیان کرد: امید است با افتتاح این پروژه ها بر غنای فرهنگی استان افزوده شود و دانش آموزان از ابتدا با معارف اسلامی رشد کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: از پروژه های سفر مقام معظم رهبری شش طرح برای استان مصوب شد که طی امروز و فردا چهار پروژه دبیرستان صدرا به بهره برداری می رسد.

 

حجت الاسلام قبادی با اشاره به اینکه سال قبل نیز یک دبیرستان علوم و معارف اسلامی در کرمانشاه افتتاح شده بیان کرد: تنها پروژه باقیمانده دبیرستان صدرا در شهرستان کنگاور است که امید است به زودی به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: مجموع پروژه های مذکور حدود 90درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتباری حدود هشت میلیارد تومان در برداشته است.

 

حجت الاسلام قبادی گفت: دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی که امروز افتتاح شد به اعتبار 850 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: پروژه مذکور در سه هزار متر زمین و 750متر اعیان در سه طبقه دارای شش کلاس است و همچنین دارای امکاناتی نظیر نمازخانه و خانه سرایدار می باشد.

 

حجت الاسلام قبادی خاطر نشان کرد: این دبیرستان در دو گروه فعال است و دروس اول و دوم دبیرستان در آن تدریس می شود.

 

وی افزود: 750میلیون تومان از مجموع اعتبار پروژه مذکور توسط شرکت نفت و گاز و مابقی از محل اعتبارات سفر معظم له تامین شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد