امروله گزارش می دهد

جوابیه شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه در رابطه با نامه منتشر شده در فضای مجازی

سرویس: شهرستانکد خبر: 296107|10:43 - 1395/08/02
نسخه چاپی
جوابیه شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه در رابطه با نامه منتشر شده در فضای مجازی
پایگاه خبری امروله : شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه در رابطه با نامه منتشر شده در فضای مجازی جوابیه ای را خطاب به مردم شهرستان صحنه به پایگاه خبری ارسال کرد.

به گزارشامروله، شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه در رابطه با نامه منتشر شده در فضای مجازی جوابیه ای را خطاب به مردم شهرستان صحنه به پایگاه خبری ارسال کرد.

 

بسمه تعالی

 


با درود و سلام به روح شهدا ی هشت سال دفاع مقدس و روح بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و با آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلابو عرض سلام و احترام به حضور فعالان رسانه ای استان کرمانشاه :

 


در ارتباط با نامه ای که در روز گذشته منتصب به شهرداری صحنه در فضای مجازی استان منتشر گردیده پاره ای از توضیحات را به استحضار جامعه ی رسانه ای و هم استانی ها علی الخصوص همشهریان گرامی میرساند :

 

1. همگی ما به این امر واقف هستیم که خطای انسانی امری جدایی ناشدنی از نیروی کار انسانی است و همواره در شرایطی که افراد مشغول به خدمت هستند درصدی از خطا ( سهوی ) وجود دارد که صد البته در امر تایپ نامه های اداری نیز اشتباه تایپی از جمله آن موارد می باشد و مشخصا در نامه ای که به ظاهر خطاب به شهردار صحنه نگاشته شده است در مینت آن در واقع شورای اسلامی مورد خطاب قرار گرفته که تایپست به اشتباه به جای شورا ،شهردار صحنه را تایپ نموده اند.

 

2. همانطور که مشخص است نامه به صورت اتوماسیون امضاء شده است و دارای امضاء زنده نمی باشد که البته در مینت و امضاء زنده ی آن مخاطب نامه به درستی ذکر گردیده است.

 

3.واضح است که اشتباه هایی اینچنین سهوی که توسط احدی از یک مجموعه سر میزند برای تمامی سازمانها و مجموعه های دارای نیروی انسانی قابل پیش بینی و غیر قابل اجتناب است.

 

4.گذشته از تمامی موارد فوق الذکر، برای ارزیابی عملکرد یک سازمان بهتر آن است که به اقدامات صورت گرفته و پیشرفت های عینی آن سازمان توجه شود و در واقع به جای پرداختن به حاشیه و موضوعاتی که بیشتر خوراک رسانه ای رسانه های زرد هستند  به متن و بطن مسائل و حل مشکلات جامعه پرداخت .

 


لذا شهرداری صحنه ضمن فشردن دست گرم جامعه ی رسانه ای استان ، بر این امر واقف است که توسعه و پیشرفت هر جامعه و سازمانی  میسر نخواهد بود مگر با همراهی وجدان بیدار اهل رسانه ی آن جامعه .


در پایان از جامعه ی رسانه ی استان بخاطر چشمان بینا و گوشان شنوا یشان نهایت تشکر و قدردانی را دارد .


 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد