رئیس اداره ورزش و جوانان صحنه :

کوهنوردان سراسر استان کرمانشاه به قله امروله صعود کردند + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 296108|11:01 - 1395/08/02
نسخه چاپی
کوهنوردان سراسر استان کرمانشاه به قله امروله صعود کردند + تصویر
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه گفت : کوهنوردان سراسر استان کرمانشاه به میزبانی این شهرستان قله 3200 متری امروله را صعود کردند.

" سید مصطفی شاه ابراهیمی "در گفتگو باامروله، عنوان کرد:  کوهنوردان سراسر استان کرمانشاه  به میزبانی این شهرستان قله 3200 متری امروله را صعود کردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این صعود به مناسبت روز کوهنوردی و همزمان با هفته تربیت بدنی انجام شد تصریح کرد : این قله حد فاصل شهرستان‌های کنگاور، صحنه و سنقر قرار داشته و یکی از بلندترین قله‌های استان کرمانشاه است.

 

شاه ابراهیمی ضمن تقدیر از هیئت کوهنوردی شهرستان صحنه به منظور میزبانی این برنامه خاطر نشان کرد : ورزش نماد همت ، ايستادگي ، قدرت و سلامتی و ارزش هاي والاي انساني است .

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه در پایان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت : از صميم قلب این هفته را که مزین به نام تربیت بدنی و ورزش شده است خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان، قهرمانان، پيشكسوتان، داوران و مربيان، رؤسا، دبيران و  رئيس هيئت هاي ورزشي و خدمتکاران عرصه ورزش در حوزه هاي مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان كشور تبریک عرض نموده و از تلاش های همکاران خدوم در مجموعه ورزش شهرستان صحنه كه نقش مهمي در دستيابي به توفيقات مختلف ورزشي در عرصه هاي گوناگون بين المللي و جهاني ايفا نموده و در انجام رسالت واقعي خود كه نشر فراگير فرهنگ ورزش عمومي در جامعه مي باشد، از جان و دل تلاش كردند تقدير و تشكر می نمایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد