مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپلذهاب :

صندوق بیمه اجتماعی جهاد کشاورزی به دنبال حمایت از کشاورزان است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 296119|14:58 - 1395/08/02
نسخه چاپی
صندوق بیمه اجتماعی جهاد کشاورزی به دنبال حمایت از کشاورزان است
پایگاه خبری امروله : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم استفاده روستائیان و عشایر از مزایای بیمه اجتماعی کشاورزی گفت: صندوق بیمه اجتماعی جهاد کشاورزی به دنبال حمایت از کشاورزان است.

به گزارشامروله، پورمراد جانی در گفتگو با بازی درازاظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سال 1385 در شهرستان سرپلذهاب با هدف حمایت از اقشار ضعیف شهرستان و تحت پوشش قرار دادن نیروهای مولد و تولیدی که نقش بارزی در تولید کشاورزی را برعهده دارند تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه عضویت در این صندوق بیمه ای کاملا اختیاری است، افزود: تاکنون 2 هزار و 800 نفر ازکشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

 

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان یادآور شد: طبق مصوبه مجلس و بخشنامه های موجود هر روستایی، عشایری و کشاورزی با داشتن حداقل 65 سال سن و سابقه 15 سال پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای مستمری کهنسالی استفاده کنند و حداقل حقوق معادل 5 سال اخیر حق بیمه پرداختی خودرا ‌دریافت کند.

 

وی در پایان با اشاره به مزایای عضویت در این صندوق گفت: مستمری پیری، مستمری بازماندگان و از کارافتادگی کلی  و فوت از جمله مزایای این صندوق محسوب می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد