فرماندار شهرستان سرپلذهاب :

سرپل ذهاب رتبه سوم ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن استان را کسب کرد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 296122|15:06 - 1395/08/02
نسخه چاپی
سرپل ذهاب رتبه سوم ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن استان را کسب کرد
پایگاه خبری امروله : فرماندارشهرستان سرپلذهاب با بیان تحقق مشارکت 153 درصدی این شهرستان در ثبت ‌نام اینترنتی نفوس و مسکن 95 گفت: سرپلذهاب رتبه سوم ثبت نام اینترنتی را در استان به خود اختصاص داده است.

به گزارشامروله، جهانبخش حیدری در گفتگو بابازی درازاظهار داشت: براساس اعلام قائم مقام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان کرمانشاه، شهرستان سرپلذهاب در ثبت ‌نام اینترنتی این طرح با مشارکت 11 هزار و 911 خانوار و ثبت اطلاعات 43 هزار و 99 نفر و همچنین تحقق مشارکت 153 درصدی رتبه سوم را از آن خود کرده است.

 

وی با بیان اینکه سرشماری حضوری از چهارشنبه 28 مهر ماه آغاز شده است، افزود: در حال حاضر مأموران آمارگیر به صورت حضوری به درب منازل مراجعه و اطلاعات خانوارها را دریافت می‌کنند و در صورت ثبت نام اینترنتی خانوارها با مراجعه مأمور آمارگیر تنها کد ثبت از آنها دریافت می‌گردد.

 

حیدری تصریح کرد: جهت انجام سرشماری حضوری بیش از 50 نفر به عنوان مأمور سرشماری آغاز به کار کرده اند و امید است که با همکاری مردم باز هم بتوان سهم مشارکت قابل قبولی را برای شهرستان رقم بزنیم.

 

وی خاطرنشان شد: مأموران آمارگیر آموزشهای لازم را برای اجرای سرشماری فراگرفته اند و از مردم فهیم شهرستان می خواهیم نهایت همکاری را با مأموران داشته باشند چرا که با اطلاعات به دست آمده در توسعه و پیشرفت جامعه و شهرستان نقش بسزایی را ایفا خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد