سخنان عجیب عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با دانا:

نمی‌دانم این "فتنه" تا کی قرار است در کشور ما مطرح باشد!

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 296243|15:23 - 1395/08/10
نسخه چاپی
نمی‌دانم این "فتنه" تا کی قرار است در کشور ما مطرح باشد!
شهاب‌الدین بیمقدار در خصوص مسائل مطرح شده درباره دانش آشتیانی و رابطه وی با مسائل مربوط به فتنه 88 گفت: من نمی‌دانم این فتنه تا کی قرار است در کشور ما مطرح باشد، اگر آقای آشتیانی تقصیری داشت در دادگاه محاکمه می‌شد.

به گزارشامروله، شهاب الدین بیمقدار عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدام دولت برای ترمیم کابینه گفت: دولت در هر زمانی این اختیار را دارد که کابینه را ترمیم کند و شرایطی که به وجود آمد باعث شد تا دولت اخیرا این کار را انجام دهد و نمی‌توان گفت که این اقدام دولت دیر بود یا نباید انجام می‌شد.

 

وی در خصوص عدم تغییر در تیم اقتصادی دولت اظهار داشت:تیم اقتصادی دولت تورم 40 درصدی را به 8 درصد رسانده و رتبه ایران در بسیاری از امور در دنیا مثل کار و سرمایه‌گذاری افزایش داشته و این نشان از ضعف اقتصادی دولت نیست.

 

عضو فراکسیون امید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "چرا مردم گشایش اقتصادی را در زندگی خود لمس نمی‌کنند" عنوان کرد: این بیکاری که وجود دارد موضوعی است که در دولت‌های قبل هم بوده و دولت یازدهم هم در این زمینه تلاش می‌کند؛ از طرف دیگر اصل 44 به خوبی در کشور ما اجرا نمی‌شود.

 

بیمقدار تصریح کرد: بر اساس اصل 44 دولت فقط در صنایع نظامی، نفت، گاز و مخابرات می‌تواند سرمایه‌گذاری کند و در سایر بخش‌ها مجاز به سرمایه‌گذاری 49 درصدی است که دولت آمادگی این کار را دارد ولی مردم برای شراکت در 51 درصد باقی‌مانده داوطلب نمی‌شوند.

 

وی افزود: انتقادهایی به تیم اقتصادی دولت وجود دارد ولی اینکه برخی می‌گویند تیم اقتصادی دولت موفق نبوده، من این را قبول ندارم و تیم اقتصادی دولت را موفق می‌دانم.

 

عضو فراکسیون امید مجلس در خصوص مسائل مطرح شده درباره دانش آشتیانی و رابطه وی با مسائل مربوط به فتنه 88 گفت: من نمی‌دانم این فتنه تا کی قرار است در کشور ما مطرح باشد، اگر آقای آشتیانی تقصیری داشت در دادگاه محاکمه می‌شد.

 

بیمقدار در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فتنه 88 نباید فراموش شود گفت: این را رهبری چندین بار نگفتند و یکی دو مورد اشاره داشتند و خود ماجرای فتنه هم مه آلود است و کسی تحقیق نکرده که ببیند به وجود آورنده فتنه چه کسی بوده است.

 

وی ادامه داد: من هم در این مورد تحقیق نکرده‌ام ولی همیشه برای ایجاد فتنه دو طرف لازم است.

 

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه این فراکسیون از هر3 وزیر پیشنهادی حمایت می‌کند در خصوص انتخاب نمایندگان فراکسیون امید در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: اعضا هنوز مشخص نشده‌اند و در جلسه بعدی شورای مرکزی فراکسیون در این‌باره تصمیم می‌گیریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد