رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه :

کارگاه آموزش احکام ویژه بانوان در صحنه برگزار می‌شود

کد خبر: 296638|12:00 - 1395/09/06
نسخه چاپی
	کارگاه آموزش احکام ویژه بانوان در صحنه برگزار می‌شود
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت : کارگاه آموزشی احکام با هدف آشنایی بانوان با احکام دینی و شرعی با اولویت آموزش در مناطق محروم و روستایی، برگزار می‌شود.

به گزارشامروله، حجت الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو با امروله،  از برگزاری کارگاه آموزش احکام بانوان در این شهرستان خبر داد.

 

وی ادامه داد : این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی بانوان با احکام دینی و شرعی با اولویت آموزش در مناطق محروم و روستایی، برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سبزی خاطر نشان کرد: آشنا شدن با احکام دینی برای تمامی اقشار جامعه امری ضروری و لازم بوده به خصوص برای بانوان یادگیری این احکام ضروری‌تر به نظر می‌رسد زیرا معمولاً زنان بیشتر از مردان در محیط خانه بوده و بیشتر با فرزندان سر و کار دارند و این مورد از نظر اینکه مادران، فرزندان را با احکام دینی آشنا سازند از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه ادامه داد: از آنجایی که طبق یافته‌های روانشناسان، کودکان کنجکاو بوده و مانند نوار کاست خامی هستند که هر چیزی را ضبط می‌کنند، مادران باید خودشان را مسلح به علم و آشنایی با احکام دینی کنند تا با هدایت صحیح و آموزش این احکام به کودکان، فرزندان و به تبع آن جامعه‌ای پاک و ایمن داشته باشیم.