فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه مطرح کرد

اجرای بیش از 30 ویژه برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه

کد خبر: 296640|12:03 - 1395/09/06
نسخه چاپی
	اجرای بیش از 30 ویژه برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه از اجرای بیش از 30 ویژه برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.

به گزارشامروله، " سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی " در گفتگو با امروله، با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای نشان دادن خدمات این نهاد مقدس می باشد عنوان کرد : امسال 37 سالگرد هفته بسیج  آغاز می گردد.

 

وی در ادامه  بسیج را یادگار امام راحل دانست  و افزود: اخلاق فرد بسیجی ویژه و همراه با اخلاص است و این امر توانسته تمام بسیجیانی که برای پیروزی در دفاع مقدس و تحقق اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کردند، را سربلند کند.

 

سرهنگ عظیمی از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته بسیج امسال در شهرستان صحنه خبر داد و بیان کرد: به حضور بسیجیان افتخار می‌کنیم و این نیروها توانستند الگوی موفقی به کشورهای اسلامی ارائه کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری صبحگاه دانش آموزی ، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوهای جهادی ،  یادواره شهدا و ... را از جمله این برنامه ها در هفته بسیج برشمرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد