فرماندار شهرستان صحنه

وضعیت کشور در شرایط پسا برجام با اعمال تحریم های ظالمانه کمتر از جنگ تحمیلی نیست / تفکر بسیجی یک تفکر پویا است

کد خبر: 296641|12:04 - 1395/09/06
نسخه چاپی
	وضعیت کشور در شرایط پسا برجام با اعمال تحریم های ظالمانه کمتر از جنگ تحمیلی نیست / تفکر بسیجی یک تفکر پویا است
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : کشور ما در شرایط پسا برجام قرار گرفته است و تحریم های ظالمانه بر علیه آن توسط استکبار اعمال شده که این وضعیت کمتر از جنگ تحمیلی نبوده است .

به گزارشامروله، شهریار عباس آبادی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : بسیج به عنوان یک حرکت عظیم اجتماعی در نوع خود منحصر به فرد است و با هیچ حرکت اجتماعی دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست.

 

وی در ادامه با بیان اینکه باید اقتصاد کشور با روحیه بسیجی تقویت نمود تصریح کرد: روحیه بسیجی به رکود و بی تحرکی سازگاری ندارد و طبق سخن مقام معظم رهبری اگر بخواهیم اقتصاد پویا و فعال داشته باشیم باید باید ریشه های بی تحرکی را بخشکانیم.

 

عباس آبادی با اشاره به اینکه حرکت بسیج یک حرکت وسیع و فراگیر می باشد خاطر نشان کرد: یک فرد بسیجی به طرف یه هدف نامشخص و نامعلوم حرکت نمی کند بله اول هدف خود را نمایان می سازد.

 

فرماندار شهرستان صحنه به بیان فداکاری های بسیج در دورن جنگ تحمیلی و بعد از انقلاب پرداخت و گفت : بسیجیان برای حفظ این انقلاب و نظام از جان و مال خود گذشتند و به آرمان های امام راحل لبیک گفتند.

 

وی در پایان یادآور شد : کشور ما در شرایط پسا برجام قرار گرفته است و تحریم های ظالمانه بر علیه آن توسط استکبار اعمال شده که این وضعیت کمتر از جنگ تحمیلی نبوده است اما بسیج با ظرفیت خود و رهنمود های مقام معظم رهبری میتواند بر همه اینها غلبه کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد