سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان صحنه:

کاشت بیش از 1000 اصله نهال غیر مثمر در محوطه دانشگاه آزاد صحنه انجام گرفته است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 296710|00:55 - 1395/09/13
نسخه چاپی
کاشت بیش از 1000 اصله نهال غیر مثمر در محوطه دانشگاه آزاد صحنه انجام گرفته است
پایگاه خبری امروله : سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان صحنه از اتمام پروژه محوطه سازی این دانشگاه خبر داد و گفت : خاکبرداری و تسطیع ، جدول گذاری و چمن کاری و نیز سنگفرش در فضایی به مساحت 5500 متر مربع انجام گرفته است.

کیومرث چراغی در گفتگو با امروله،  از اتمام پروژه محوطه سازی این دانشگاه خبر داد و گفت : خاکبرداری و تسطیع ، جدول گذاری و چمن کاری و نیز سنگفرش در فضایی به مساحت 5500 متر مربع انجام گرفته است.

 

وی ادامه داد:  این پروژه با توجه به مشکلات مالی که واحد با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره تکمیل گردید و اکنون آماده بهره برداری است .

 

چراغی  در خصوص کارهای زیر ساختی و مراحل انجام نیز افزود : کل محوطه دانشگاه حدود  نه هکتار می باشد که تقریبا نیمه بیشتر آن زیر طرح ساختمانی و محوطه سازی قرار گرفته است که فضاهای باقیمانده واحد نیز با کاشت بیش از 1000 اصله نهال غیر مثمر مورد بهره برداری قرار گرفته است .

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان صحنه  خاطر نشان کرد : در کنار این پروژه ، طرح باغ مثمر به صورت مکانیزه  نیز در بخش جلویی محوطه در فضایی به وسعت 7000 متر مربع  کار شده است که اکنون سال دوم خود را سپری می نماید .

 

دکتر کیومرث چراغی یادآور شد : با استعانت به خدای متعال امید داریم که بتوانیم در گامهای بعدی و جذب رشته های تحصیلی با تمرکز بیشتری به توسعه زیرساخت های علمی بپردازیم که پی آیند آن توسعه هرچه بیشتر در عرصه علمی ، فرهنگی و آموزشی و همینطور ورزشی خواهد بود .

 

وی در پایان گفت : با توجه به اینکه مدت های زیادی تردد درب پارکینگ واحد از درب پشت پارکینگ واحد بوده با توجه به اتمام محوطه سازی و نیز انشعاب مسیر فرعی از جاده اصلی شهرستان به سمت دانشگاه این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده است و انشاله با همکاری شهرداری شهرستان بتوانیم این مرحله را هم به اتمام برسانیم . در حال حاضر خاکریزی و زیر بنای مسیر فرعی ورودی واحد تکمیل شده است و بنابر شرایط جوی سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد