در حسینیه ثارالله

دوره یک روزه آموزش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان صحنه ای برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 296802|22:59 - 1395/09/17
نسخه چاپی
دوره یک روزه آموزش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان صحنه ای برگزار شد
پایگاه خبری امروله : دوره یک روزه آموزش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان شهرستان صحنه در حسینیه ثارالله سپاه این ناحیه برگزار شد.

به گزارشامروله، دوره یک روزه آموزش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان شهرستان صحنه در حسینیه ثارالله سپاه این ناحیه برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی عنوان کرد : نقش هر مسلمان در تعیین سرنوشت جامعه و تعهدی که باید در پذیرش مسؤولیت های اجتماعی داشته باشد، ایجاب می کند که او ناظر و مراقب همه اموری باشد که پیرامون وی اتفاق می افتد.

 

 

 

 

وی ادامه داد : امر به معروف و نهي از منكر از مهم ترین فرایضی است که وجوب کفایی آن ضروری دین شناخته شده و ضامن بقای اسلام است.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : با توجه به نقشی که امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه و فرد دارد ضرورت طرح بحث از این دو واجب بزرگ الهی بر کسی پوشیده نیست اگر این حقیقت را باور کنیم که امر به معروف باعث احیاء دین و ضامن اجرای قوانین و دستورات اسلام است لازم است با طرح این مباحث مردم را به این وظیفه مهم آشنا کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت: اسلام به امر به معروف و نهی از منکر عنایت زیادی دارد زیرا انجام همه واجبات و ترک همه محرمات به انجام این دو وظیفه الهی بستگی دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه نیز عنوان کرد : سازماندهی و قانونمند کردن امر به معروف و نهی از منکر یک کار بسیار ارزشمند است چرا که این فریضه دینی واجب در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

 

 

مسعود صمدی گفت : افراد نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت باشند چرا که با در نظر گرفتن شرایط امر به معروف ونهی از منکر و انجام یک تذکر از بسیاری از انحرافات کاسته می شود..

 

وی خاطر نشان کرد : کسی که امر به معروف ونهی از منکر انجام می دهد باید نیتش خدایی باشد و از نظر اخلاقی و رفتاری بتواند یک الگوی کامل برای سایر افراد باشد.