حسن سلیمانی:

مدیران ارشد آب فاضلاب روستایی کشور و استان هیچ طرحی برای نگهداری سیستم آب رسانی روستاها ندارند

کد خبر: 296999|12:05 - 1395/09/30
نسخه چاپی
	مدیران ارشد آب فاضلاب روستایی کشور و استان هیچ طرحی برای نگهداری سیستم آب رسانی روستاها ندارند
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین گفت : مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب روستای کشور و همچنین مدیر کل اداره آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه هیچ طرحی برای نگهداری ، تامین اعتبار و سیستم آب رسانی روستا ندارد.

به گزارشامروله، حسن سلیمانی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : سرکشی از مناطق روستایی و محروم یکی از اولویت های مسئولین باید باشد تا مشکلات این مناطق در اولویت کاری برطرف گردد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ارتباط چهره به چهره مردم و مسولین بسیار سازنده می باشد تصریح کرد : مردم روستاهای مناطق گروس دارای مشکلاتی از قبیل شکستگی لوله های آب شرب ، مشکل گاز و ...بودند که متاسفانه مردم از رها شدن شکستگی لوله ها نگران هستند .

 

سلیمانی خاطر نشان کرد : مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین مدیر کل اداره آب و فاضلاب استان کرمانشاه  هیچ طرحی برای نگهداری ، تامین اعتبار و سیستم آب رسانی روستا ندارد.

 

نماینده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین با بیان اینکه مردم منطقه گروس از وضعیت طرح هادی ایجاد شده در مناطق خود ناراضی هستند گفت : با توجه به اینکه برخی از مناطق روستایی ما از نعمت پوشش برنامه های صدا و سیما محروم هستند اگر خانواده ای به برنامه های ماهواره ای و استفاده از آن روی آورد گناهش برگردن مسئولین صدا و سیما است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد