فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت می گیرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 297478|00:06 - 1395/11/04
نسخه چاپی
	دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت می گیرد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از خانواده های جانبازان و شهداء شهرستان صحنه دیدار و سرکشی صورت می گیرد.

به گزارشامروله، 

" سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی " در گفتگو باامروله، عنوان کرد : به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه های بسیاری توسط این ناحیه تدارک دیده شده است که دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء در اولویت آنها قرار دارد.

 

وی ادامه داد: بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان غیر معصوم می دهد شهادت است که البته فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گفت : تزئین مراکز سپاه و بسیج ، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان ، غبار روبی مزار شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ،برگزاری نشست های بصیرتی ، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری و ... از جمله برنامه های این ناحیه در گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان صحنه است.