سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه :

اولین پایگاه سیار دندان پزشکی در مدرسه ی شاهد حضرت رقیه شهر صحنه ایجاد شد / پوشش صد در صدی مرحله ی دوم فلوراید تراپی

سرویس: شهرستانکد خبر: 297495|22:07 - 1395/11/04
نسخه چاپی
اولین پایگاه سیار دندان پزشکی در مدرسه ی شاهد حضرت رقیه شهر صحنه ایجاد شد / پوشش صد در صدی مرحله ی دوم فلوراید تراپی
پایگاه خبری امروله : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : مرحله ی دوم فلوراید تراپی دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی شهرستان صحنه و بخش روستایی در چند روز آینده با پوشش صد درصدی پایان می پذیرد.

مهری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت، طرح فلورایدتراپی با رویکرد پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان بین 6 تا 14 سال در مناطق شهری و روستایی شهرستان صحنه آغاز شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تحقیقات کلینیکی ثابت کرده است، فلورایدتراپی می تواند حدود 45 تا 50 درصد از بروز پوسیدگی دندانها پیشگیری کند، تصریح کرد: قبل از انجام فلوراید تراپی، دندانهای کودکان توسط مسئول واحد دهان و دندان این شبکه معاینه و تعداد دندانهای پوسیده، پرشده و کشیده شده در فرم معاینه ثبت می شود تا میزان شیوع پوسیدگی دندان کودکان مورد هدف مشخص شود.

 

مهری خاطر نشان کرد :مرحله ی دوم فلوراید تراپی دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی شهرستان صحنه و بخش روستایی در چند روز آینده با پوشش صد درصدی پایان می پذیرد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت :اولین پایگاه سیار دندان پزشکی نیز در مدرسه ی شاهد حضرت رقیه شهر صحنه ایجاد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد