شهردار صحنه :

کلیه خیابانها و کوچه های شهر صحنه برف روبی شده و مردم مشکل تردد ندارد / قطع برخی از درختان سطح شهر به دلیل خشکی آنان بوده است

کد خبر: 297605|13:09 - 1395/11/10
نسخه چاپی
	کلیه خیابانها و کوچه های شهر صحنه برف روبی شده و مردم مشکل تردد ندارد / قطع برخی از درختان سطح شهر به دلیل خشکی آنان بوده است
پایگاه خبری امروله : شهردار صحنه گفت : از ابتدای ساعات اولیه بارش برف در صحنه نیروهای خدماتی این شهرداری به صورت آماده باش در حال برف روبی و نمک پاشی خیابان ها و کوچه ها هستند.

به گزارشامروله، کیومرث اسدی در گفتگو با امروله، عنوان کرد : شهرداری صحنه از ابتدای بارش برف با الویت بندی خیابانهای اصلی نسبت به برف روبی  کوچه های فرعی اقدام نموده است که با تلاش ماموران زحمتکش کلیه خیابانها و کوچه های بازگشایی شده و مردم مشکل تردد ندارد.

 

وی ضمن توصیه به شهروندان در رابطه با رعایت نکات ایمنی متذکر شد: امیدواریم شادی ناشی از نزول رحمت الهی پس از گذشت خشکسالی های پی در پی با عدم رعایت نکات ایمنی تلخ نشود.

 

اسدی خاطر نشان کرد : عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی را هم‌زمان آغاز کردیم و هم‌اکنون در حال انجام است تا از لغزندگی و بروز مشکل ناشی از آن جلوگیری شود.

 

شهردار صحنه در پایان اشاره ای به برخی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و نگرانی مردم فهیم صحنه از هرس برخی درختان داشت و گفت : به منظور جلوگیری از شکسته شدن شاخه های خشکیده درختان با توجه به فصل سرما و بارش برف این شهرداری اقدام به قطع شاخه های برخی درختان نموده است و هیچ جای نگرانی برای باغ شهرمان وجود ندارد.