مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه خبرداد

اعطای وام کم بهره به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه تا سقف 30 میلیون تومان

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 297895|20:11 - 1395/11/25
نسخه چاپی
اعطای وام کم بهره به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه تا سقف 30 میلیون تومان
پایگاه خبری امروله : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه گفت :همه ی اعضای تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی (ره) در صورت داشتن شرایط میتوانند از وام های بین 15 تا 30 میلیون تومان بهره مند شوند.

رضا رجبی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : با توجه به سیاست های کمیته ی امداد امام خمینی (ره) در سال 1395 مبنی بر ایجاد اشتغال در جامعه ، اعتبارمناسبیاز مرکز به استان کرمانشاه ارجاع داده شد و این اعتبار برای اشتغال زایی به شهرستان ها تزریق شد .

 

وی ادامه داد : همه ی اعضای تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی (ره) در صورت داشتن شرایط میتوانند از وام های بین 15 تا 30 میلیون تومان بهره مند شوند. اما بسیاری از جوانان در جامعه وجود دارند که تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی (ره) نیستند اما از لحاظ مالی مشکل دارند و دریافت یک وام می توانند با ایجاد یک شغل مشکلات معیشتی خود و خانواده شان را برطرف نمایند ، در این راستا کمیته ی امداد امام خمینی (ره ) با هدف حل مشکل بی کاری در جامعه اقدام به پرداخت وام های کم بهره به عده ای از افراد واجد شرایط کرد.

 

رجبی خاطر نشان کرد : اعتبارات این طرح از محل تبصره 26 قانون بودجه کل کشور و سفر استانی ریاست جمهور تامین گردید ؛ که کمیته ی امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه تعداد 322 پرونده تشکیل داده و برای تعیین شعبه به استان معرفی کرده است ، که از این پرونده ها تعداد 149 طرح تا به امروز با مبلغی معادل 000/000/350/22 ریال اجرا گردیده است.

 

وی بیان کرد : بانک ها بحمدالله در این زمینه با کمیته ی امداد امام خمینی (ره) همکاری خوبی داشته اند و شرایط را برای اهدای وام ها مساعد کرده اند ؛ امیدواریم این همکاری برای مرتفع کردند مشکلات مردم شهرستان ادامه داشته باشد .

 

مدیر کیمته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه در پایان گفت : ظرفیت ثبت نام این دسته از وام ها در سال 1395 برای رسیدگی به پرونده های متقضیان به پایان رسیده است لذا دور دوم ثبت نام از متقضیان در سال آتی صورت می پذیرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد