سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه :

اتمام عملیات ساخت بیمارستان دکتر معاون صحنه/ساخت کلینیک صحنه نیز در کنار بیمارستان در حال اجراست + عکس

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 297946|23:17 - 1395/11/28
نسخه چاپی
اتمام عملیات ساخت بیمارستان دکتر معاون صحنه/ساخت کلینیک صحنه نیز در کنار بیمارستان در حال اجراست + عکس
پایگاه خبری امروله : سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت: راه اندازی بیمارستان معاون نتیجه همکاری مشترک و موثر مسوولان شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده پرتلاش و توانمند مردم در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارشامروله، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز پنجشنبه از ساختمان جدید بیمارستان معاون صحنه بازدید کرد که دکتر احسان مهری در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه در ابتدا تصمیم بر این بود که این بیمارستان 32 تختخوابی باشد، افزود: با وجود دشواری بسیار این بیمارستان به 64 تخت ارتقا یافت چون تعداد محدود تختهای آن به هیچ وجه جوابگوی مردم این شهرستان نبود.

 


وی افزود: در اواسط آبان ماه جاری با تغییر مدیریتی مجموعه بهداشت و درمان شهرستان صحنه عملیات ساخت این بیمارستان جان دوباره گرفت و کمتر از سه ماه ساخت آن به پایان رسید.

 


وی یادآور شد: راه اندازی این پروژه بزرگ نتیجه همکاری مشترک و موثر مسوولان شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده پرتلاش و توانمند مردم در مجلس شورای اسلامی است.

 


مهری اظهار کرد: کار تامین تجهیزات را شروع کردیم و بیمارستان در حال تجهیز است و همچنین ساخت کلینیک صحنه نیز در کنار بیمارستان معاون در حال اجراست.