رئیس اداره کتابخانه های صحنه :

كتابخانه های شهرستان صحنه با بيش از 50 هزار عنوان كتاب در خدمت عموم مردم است

کد خبر: 298081|13:28 - 1395/12/07
نسخه چاپی
	كتابخانه های شهرستان صحنه با بيش از 50 هزار عنوان كتاب در خدمت عموم مردم است
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره کتابخانه های صحنه گفت : این اداره با پوشش پنج کتابخانه در سطح شهر و روستای شهرستان صحنه با بيش از 50 هزار عنوان كتاب در خدمت عموم مردم است.

به گزارشامروله، 

" علی نیازی "  در گفتگو به امروله گفت: این اداره تحت پوشش پنج واحد کتابخانه عمومی در شهر و روستا می باشد که این واحد ها در شهر صحنه ، میانراهان ، روستای گاوکل و روستای کندوله قرار دارد.

 

 

وی با بیان اینکه  كتابخانه های شهرستان صحنه  بيش از 50 هزار عنوان كتاب را داراست گفت: این کتاب ها در رده های مختلفی همچون : دایره المعارف فرهنگی و دینی ، علوم ، علوم اجتماعی ، هنر و ورزش ، ادبیات ، تاریخ و جغرافیا ، کمک درسی و ... در خدمت عموم مردم است.

 

 

نیازی در ادامه گفت : این اداره بصورت ویژه برای افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی ( کمیته امداد ، بهزیستی ، خانواده معظم شهداء و ایثار گران ) ، بسیجیان ، کودکان ، پیش دبستانی ها و همچنین برای افراد عادی در مناسبت های ملی و مذهبی به صورت رایگان ثبت نام به عمل می آورد.

 

 

مدیر اداره کتابخانه های صحنه از ارائه خدمات ویژه برای کودکان خبر داد و تصریح کرد: این اداره با برنامه ریزی های مخصوص و متنوع می تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت آنها گامی موثر در آموزش و تربیت دینی و فرهنگی کودکان بردارد.