فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

شعار سال جاری بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298506|11:15 - 1396/01/07
نسخه چاپی
شعار سال جاری بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : بیکاری ناشی از عدم تولید منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق است که باید به حداقل ممکن کاهش یابد.

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمیامروله، ضمن تبریک به مناسبت شروع سال 96 به همه بسیجیان و آحاد مختلفم مردم شهرستان صحنه عنوان کرد : نام گذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری محور فعالیت های همه دستگاه کشور را مشخص نمود و سپاه ناحیه این شهرستان نیز در تلاش است تا به این مهم دست پیدا کند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شعار سال جاری بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده و همه با تمام توان برای تحقق آن تلاش می کنیم تشریح کرد : در سال 95 این ناحیه توانست گام های موثری در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان با ارائه وام های خود اشتغالی بردارد و امسال نیز تلاش مضاعفی برای تحقق آن انجام خواهد داد.

 

 

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه شهرستان صحنه در زمينه زنبور داري و صنايع مربوط به آن حرف اول را در استان کرمانشاه مي‌زند خاطر نشان کرد : همان طور که بسیجیان در دفاع مقدس در مقابله با استکبار جهانی پیروز و سربلند بوده در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز موفق عمل خواهد کرد.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : بیکاری ناشی از عدم تولید منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق است که باید امسال به حداقل ممکن کاهش یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد