رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه خبر داد:

ثبت‌نام ۲ هزار و۶۷۲ داوطلب انتخابات در کرمانشاه/رشد ۳۵ درصدی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298509|11:32 - 1396/01/07
نسخه چاپی
	ثبت‌نام ۲ هزار و۶۷۲ داوطلب انتخابات در کرمانشاه/رشد ۳۵ درصدی
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه ازثبت‌نام ۲ هزار و ۶۷۲ داوطلب انتخابات در کرمانشاه خبر داد که در مجموع رشد ۳۵ درصدی نسبت به ثبت‌نام‌های دوره چهارم شورهای اسلامی را نشان می‌دهد.

به گزارشامروله،  فضل الله رنجبر، از ثبت نام ۲ هزار و ۶۷۲ داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در کرمانشاه خبر داد.

 

وی افزود: این تعداد در پایان آخرین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  و در شهرستان کرمانشاه ثبت نام نهایی شده اند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه  تصریح کرد: از این تعداد ۳۹۷ نفر در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی ثبت نام کردند که از این تعداد نیز ۴۹ نفر زن و ۳۴۸ نفر مرد بودند.

 

وی ادامه داد: همچنین در شهر کرمانشاه ۳۳۲ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ٤٠ نفر از آنها خانم ها بوده و مابقی مرد هستند.

 

رنجبر گفت: در روستاهای بخش های کوزران، مرکزی، ماهیدشت، فیروزآباد و بیلوار نیز ۲ هزار و ۲۵۷ نفر  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۶ نفر زن هستند و بیشتر زنان در جامعه روستایی در بخش فیروزآباد با تعداد ۴۳ نفر بوده اند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه گفت:  ۴ نفر از داوطلبان شهر کرمانشاه و شهرهای تابع دارای تحصیلات حوزوی، ۶ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۱۱۷ نفر فوق لیسانس، ۲۸۴ نفر لیسانس، ۴۴ نفر فوق دیپلم، ۱۶۵ نفر دیپلم و مابقی دارای تحصیلات زیر دیپلم هستند.

 

وی افزود: ۸۶ نفر از افراد  مذکور نیز از خانواده ایثارگران بوده که در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده و ۳۱۳ نفر نیز سابقه عضویت در دوره های قبل شورای اسلامی شهر و روستا را داشته اند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ثبت نام شدگان در این دوره  حدود  ۳۵ درصد نسبت به دوره چهارم شورای اسلامی شهر و روستا رشد داشته است.

 

وی ادامه داد: در شهر کرمانشاه نیز ۸۲ درصد نسبت به دوره چهارم انتخابات افزایش تعداد ثبت نام شدگان را داشته ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد