مدیر تیم های بوکس استان کرمانشاه:

بوکسور کرمانشاهی عازم رقابت های قهرمانی آسیا می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298987|15:30 - 1396/02/07
نسخه چاپی
	بوکسور کرمانشاهی عازم رقابت های قهرمانی آسیا می شود
مدیر تیم های بوکس استان کرمانشاه از اعزام سالار غلامی ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های قهرمانی بوکس آسیا خبر داد.

به گزارشامروله، اسفندیار محمدی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار داشت: رقابت های قهرمانی بوکس آسیا از روز یکشنبه دهم اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز می شود.

 

محمدی یادآور شد: تیم ملی بوکس ایران با هشت ورزشکار در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا می کند که غلامی ورزشکار کرمانشاهی نماینده وزن 91 کیلوگرم کشورمان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا حکم انتخابی مسابقات جهانی آلمان را نیز دارد و 6 نفر اول هر وزن جواز حضور در آن رقابت ها را نیز کسب می کنند.

 

مدیر تیم های بوکس کرمانشاه افزود: امید احمدی‌صفا در وزن 49 کیلوگرم، سجاد محمدپور در وزن 52 کیلوگرم، اسماعیل ارمشی در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، امین زیادی در وزن 81 کیلوگرم، سالار غلامی در وزن 91 کیلوگرم و ایمان رمضانپور در وزن به اضافه 91 کیلوگرم اعضای تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

 

محمدی همچنین از فرناندز خیمنز به عنوان سرمربی و محمد عاشری و جاسم دلاوری به عنوان مربی ایران در این رقابت ها یاد کرد.

 

وی در پایان از آمادگی سالار غلامی ابراز رضایت کرد و گفت: مطمئنا اگر وی بتواند قابلیت هایش را به نمایش بگذارد می تواند با کسب مدال و گرفتن سهمیه رقابت های جهانی مسابقات ازبکستان را ترک کند.