امام جمعه شهرستان صحنه:

ابزار کارآمد در جنگ اقتصادی با غرب تنها توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا است

سرویس: شهرستانکد خبر: 298992|15:43 - 1396/02/08
نسخه چاپی
ابزار کارآمد در جنگ اقتصادی با غرب تنها توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : کاندید های شورای شهر توجه داشته باشند قول هایی به مردم بدهند که در حدود اختیارات شورا باشد

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : برخی ها در جلسات انتخاباتی خودشان صحبت هایی می کنند که قابل تامل است. این افراد باید بدانند که دنیا یعنی همه کشور های جهان و واژه دنیا با واژه آمریکا مترادف نیست بلکه متضاد است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه با نگاهی به گذشته کشور هایی همچون لیبی ، مصر و ... که بنده امریکا بودند چه سرنوشتی پیدا کردن؟ تصریح کرد : تعامل از دیدگاه آمریکا یعنی هر آنچه که من می گویم درست است و آن کاری که ما می گویم انجام بدید و هر موقع که گفتیم باید حذف شوید.

 

حجت الاسلام زارعی بیان کرد :  کاندیداهای ریاست جمهوری در سخنرانی های خودشان باید توجه داشته باشند که ذهن مردم را منحرف نکنند و نگویند اگر مذاکرات صورت نمی گرفت ما با آمریکا وارد جنگ می شدیم اولا بدانید کسانی هستند که ترسیده اند و اسم آن را تدبیر گذاشته اند دوما اگر آمریکایی ها عرضه حمله کردن داشتند آن زمانی حمله م کردند که تنفگداران آنها توسط نیروی دریایی سپاه در مقابل چشم همه دنیا تحقیر کرد. ثانیا آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هر اقدامی علیه ما توانسته انجام داده است ، مگر در جنگ عراق کوتاه آمدند ؟ مگر در تحریم اقتصادی کوتاه امدند؟ رابعا این افراد سرنوشت داعش را ببینند گروهکی که با حمایت امریکا یک غول شده بود و خود اروپایی ها ازش وحشت داشته و دارند نتوانستند مهارش کنند امروز می بینیم با همکاری ایرانو توسط جبهه مردمی به موش تبدیل شده است و دارد روزهای اخر عمر خودش را می گذراند

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آمریکایی که گردن کلفتی می کنند در طراف ما پایگاه های نظامی دارد و اگر می توانست غلطی بکند این چند سال می کرد نه این دوسال که مذاکرات انجام شده ، نمیدانم این چه توهمی است که برخی ها دارند و همه چیز را به مذاکرات ربط می دهند.

 

وی تشریح کرد : آن چیزی که باعث شده امریکا تا به امروز دست از پا خطا نکند و در ذهن خودش هم فکر حمله را نکند اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی است ما است.

 

دکتر زارعی با اشاره به اینکه هیچ جنگی در کار نبوده و نیست جز جنگ اقتصادی تشریح کرد : ما در حال جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم و ابزار کارآمد با آن توجه به اقتصاد مقاومتی است و کالای ایرانی مصرف کنیم و افراد باید استفاده از کالاي خارجی که نمونه اش در ایران است را حرام بدانند.

 

وی بیان کرد : ابزار کار امد این جنگ مبارزه با قاچاق کالا است که ما نگذاریم کالاهی خارجی به طور قاچاق به کشور وارد بشوند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان خطاب به کاندیداهای شورای اسلامی شهر صحنه گفت : کاندید های شورای شهر توجه داشته باشند قول هایی به مردم بدهند که در حدود اختیارات شورا باشد و چیزهایی که به آنها مربوط نیست به مردم قول ندهند که توقع بیجا ایجاد نشود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد