به فکر صعودیم اما نمی‌توانیم هدف‌مان را رویایی ترسیم کنیم

منصوریان: التعاون خطرناک است؛ باید با دیسیپلین بازی کنیم/با عبور از مرحله حذفی روزهای طلایی استقلال رقم می‌خورد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299132|17:49 - 1396/02/18
نسخه چاپی
منصوریان: التعاون خطرناک است؛ باید با دیسیپلین بازی کنیم/با عبور از مرحله حذفی روزهای طلایی استقلال رقم می‌خورد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش‌ می‌کنیم مقابل التعاون عربستان 3 امتیاز را بگیریم، آن‌هاتیم خطرناکی هستند و باید با دیسیپلین بازی کنیم.

به گزارشامروله، 

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با التعاون عربستان گفت: تلاشمان این است که مقابل حریف سرسخت‌مان خوب بازی کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم، در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

منصوریان ادامه داد: فکر می‌کنم فردا التعاون حتما باید ما را ببرد، چون ممکن است در دبی تیم الاهلی نتواند لوکوموتیو را شکست دهد، پس التعاون شانس صعود هم دارد. مطمئن هستیم فردا التعاون از ابتدا حمله می‌کند و گروه آنالیز ما تمام برنامه‌های این تیم را رصد کرده و فوتبال یکی از زیبایی‌هایش این است که نمی‌دانی کدام تیم برنده می‌شود ولی مطمئنا فردا ما با دیسیپلین به میدان خواهیم رفت و چیزی که برای ما مهم است، این است که در وهله اول به مرحله بعد صعود کنیم.

وی تأکید کرد: التعاون خط حمله فوق‌العاده قوی‌ای دارد که در بازی رفت روی دروازه ما موقعیت‌های زیادی داشت و وقتی این تیم چهار گل به لوکوموتیو می‌زند یعنی بسیار خطرناک است، با این شرایط ما فردا باید خیلی مواظب باشیم و با برنامه به میدان برویم. 

منصوریان در ادامه تأکید کرد: از مسئولان فدراسیون فوتبال قطر و باشگاه الاهلی تشکر می‌کنم که امکاناتشان را دراختیار ما گذاشتند و شب گذشته هم زمین تمرین به ما دادند و ما هم شرایط خوبی داریم و امیدواریم از آنها میزبانی خوبی در فرصتی مناسب و در آینده داشته باشیم. 

منصوریان در پاسخ به این سؤال که هدف تیم استقلال در ادامه لیگ قهرمانان آسیا چیست؟، گفت: ما یک تیم خیلی جوان داریم که چند روز پیش مسابقات لیگ برتر را با عنوان دومی به پایان رساندیم، مسیر آسیایی ما به شکلی بود که ابتدا السد قطر را شکست دادیم و وقتی در ورزشگاه آزادی با عبور از ژاوی و تیمش پا به مسابقات گذاشتیم، هدفگذاری‌ای ترسیم کردیم که اول صعود به مرحله بعد از مرحله گروهی باشد و سپس در مرحله پلی‌آف موفق باشیم. مسابقه با السد برای ما یک آزمایش بزرگ بود ولی نمی‌توانیم هدفمان را رؤیایی ترسیم کنیم. 

منصوریان ادامه داد: در وهله اول صعود به مرحله بعد را در پیش داریم و سپس هدفگذاریمان عبور از مسابقه پلی‌آف آینده است، سپس 60 روز فرصت داریم تا با چند خرید، پا به مسابقات بگذاریم و بعد از آن فقط یک راه پیش روی ما است که فقط زحمت و تلاش و بازهم زحمت و تلاش است. امیدوارم خدا عنایت به ما و جوانانمان داشته باشد که همین مسیر را پیش بروند و مطمئن باشید اگر از مرحله حذفی عبور کنیم، روزهای طلایی در انتظار استقلال در سال 2017 پیش رو خواهیم داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد