امام جمعه شهرستان صحنه:

50 هزار مزدور آمریکای در تیر رس موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 299716|12:37 - 1396/04/02
نسخه چاپی
50 هزار مزدور آمریکای در تیر رس موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه کفت : اروپای شرقی و به طور کلی 50 هزار مزدور آمریکای جهان خوار در تیر رس موشک های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در راهپمایی روز قدس عنوان کرد :  اروپای شرقی و به طور کلی 50 هزار مزدور آمریکای جهان خوار در تیر رس موشک های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد : نوچه ها و بچه پررو های منطقه امسال محمد بن سلمان که نوچه ترامپ دیوانه چاقو کش تازه کار هستند بدانند که اگر بخواهند به پر رویی های خودشان ادامه دهند این موشک های ذوالفقار و شهاب پشت دشمنان این مملکت را در لحظات واحد به خاک بمالد چرا که سپاه به این دانش دست پیدا کرده که از تمام پایگاه های موشکی خود یک نقطه از جهان را موشک باران کند.

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : بچه پرو رو های منطقه بدانند اگر بخواهند به پرو رو گری خود ادامه بدهند همین موشکی که دیر الزور را مورد هدف قرار داد هیفا و تل آویو و ریاض را بر سر دشمنان این مملکت خراب خواهد کرد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : این موشک ها همان موشک هایی هستند که روی انها نوشته شده بود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود قابل توجه افرادی باشد که با دیدن این صحنه ها ناراحت شدند .