در راستای اتخاذ تصمیمات مناسب در حوزه بهداشت و سلامت غذایی؛

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کرمانشاه برگزار شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 299751|17:49 - 1396/04/04
نسخه چاپی
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کرمانشاه برگزار شد
در راستای اتخاذ تصمیمات مناسب در حوزه بهداشت و سلامت غذایی، کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشامروله، ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان  کرمانشاه امروز یکشنبه  با حضور فرماندار نماینده دادستان و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه در این نشست  با اشاره به اهمیت توجه به مسائل بهداشتی و رعایت بهداشت در سلامت افراد جامعه گفت: همه باید برای جلوگیری از شیوع بیماری ها در فصل گرما با مراکز بهداشتی درمانی و اداره دامپزشکی همکاری شایسته ای داشته باشیم.

در این جلسه در خصوص ناوگان (خودروهای یخچال دار حمل گوشت)، کشتارگاه بیستون تصمیماتی اتخاذ گردید و فرماندار با قدردانی از شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: با واگذاری بخش حمل گوشت به بخش خصوصی تعداد ۱۶ دستگاه خودرو با امکانات مناسب (یخچال و...) در این امر بکار گرفته شده است.

همچنین پس از بحث و تبادل نظر در خصوص اجرای طرح پیش سرد برای جگر و آلایش گوشت تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد در راستای سلامت افراد از دهم تیرماه سالن پیش سرد برای جگر نیز فعال شود و با تشکیل تیم هایی متشکل از نمایندگان انتظامی، دامپزشکی، مرکز بهداشت و شهرداری با واحدهای سیار غیرمجاز عرضه گوشت و جگر برخورد جدی به عمل آید و همچنین واحدهای عرضه مرغ زنده  با جدیت بیشتر پلمپ و کسانی که اقدام به فک پلمپ نمایند به دادستانی برای مجازات بیشتر معرفی شوند.

فرماندار کرمانشاه در پایان از مردم درخواست کرد همکاری خوب و شایسته ای را با اکیپ های اعزامی به عمل آورند.