رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تاکید کرد:

برای پرداخت فطریه به سایت های معتبر مراجعه کنید

سرویس: اخبار استانکد خبر: 299752|17:50 - 1396/04/04
نسخه چاپی
برای پرداخت فطریه به سایت های معتبر مراجعه کنید
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه به شهرواندان هشدار داد مراقب ترفندهای کلاهبرداران باشند و برای پرداخت فطریه به سایت های معتبر مراجعه کنند.

به گزارشامروله،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی کریمی" اظهار کرد: با نزدیک شدن به عید سعید فطر، در  شبکه‌ های اجتماعی شاهد انتشار فراخوان ‌هایی تحت عناوینی از قبیل جمع ‌آوری‌ کمک به نیازمندان یا آزادی سازی زندانیان نیازمند، پرداخت فطریه، کفاره و غیره هستیم، حتی این احتمال وجود دارد که سایت‌هایی در این خصوص نیز راه اندازی شود.

وی افزود: هموطنانی که قصد دارند فطریه خود را از طریق فضای مجازی یا تلفن ‌بانک پرداخت کنند، می‌توانند فطریه خود را  از طریق شرکت ‌ها و موسسات شناخته شده در کشور که توسط رسانه‌ های جمعی (رادیو، تلویزیون و ...)  اقدام به اعلام شماره حساب‌های رسمی خود می‌ کنند، پرداخت نمایند و از واریز فطریه خود به حساب‌های نامعتبر و شخصی افراد خودداری کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین شهروندانی که تمایل دارند از طریق تلفن‌ بانک، اینترنت بانک و سایت‌های معتبر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور اقدام به پرداخت فطریه خود نمایند، نیز دقت داشته باشند تا در دام سایت های جعلی موسوم به فیشینگ گرفتار نشوند و هنگام پرداخت موارد ایمنی چون آدرس سایت و وجود گواهینامه ssl و داشتن HTTPS در  ابتدای آدرس سایت را نادیده نگیرند.

سرهنگ کریمی در پایان  توصیه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

کشف بیش از یک کیلوگرم مخدر شیشه توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک کیلو و ۴۷۵ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از اجرای طرح تعقیب و مراقبت شخص مورد نظر سوار بر یک خودروی سمند در اطراف میدان نیاش مشاهده شد و ماموران گشت فوریت های پلیسی ۱۱۰ به منظور توقیف وی وارد عمل شدند، اما متهم بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران گشت فوریت سرانجام با استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم را دستگیر و پس از بازرسی از خودروی وی مقدار یک کیلو و ۴۷۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

سرهنگ شیرزادی توضیح داد: متهم دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.

کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت در شهرستان سنقر

جانشین انتظامی شهرستان سنقر از کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۳۷ درصدی دستگیری سارقان طی سه ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار کرد: پلیس شهرستان با تلاش شبانه روزی در چارچوب قانون با همکاری و همراهی مردم و دیگر مسئولان ادارات، تلاش و کوشش می نماید تا امنیت مطلوب و پایدار را برای شهروندان به ارمغان آورد و در این راه از هیچ گونه اقدامی دریغ نمی کند.

وی افزود: بر همین اساس با اقدامات کنترلی پلیس، پیگیری و حمایت های دستگاه قضا، تعامل و همکاری مردم، سپاه، بسیج و سایر ادارات دولتی طی سه ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، وقوع سرقت ۳۵ درصد کاهش داشت، همچنین میزان کشفیات سرقت طی مدت مذکور ۵۳ درصد و دستگیری سارقان ۳۷ درصد افزایش پیدا کرد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در این مدت ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق و چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، ۱۰۹ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ احمدی فرد از تعامل و همکاری همه اقشار مختلف با پلیس تقدیر و بیان کرد: شهروندان موارد مشکوک را از طریق تلفن و یا پیامک ۱۱۰ به صورت شبانه روزی به پلیس گزارش دهند.

کشف ۳۰ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۳۰ فقره سرقت و دستگیری ۱۲ نفر سارق در نتیجه اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا، طرح مذکور در قالب طرح استانی با تدوین دستورالعمل مربوطه و تعیین وظایف هریک از یگانهای اجرایی به مدت یک روز در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، این طرح در سطح استان اجرا و منجر به کشف ۲۸ فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو، یک دستگاه خودروی مسروقه، یک فقره سرقت احشام، دستگیری هشت سارق لوازم و محتویات داخل خودرو، دو نفر سارق خودرو و دو نفر سارق احشام شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان به مردم توصیه کرد: از پارک اتومبیل در نقاط خلوت و کم نور خودداری نموده و حتی الامکان در پارکینگ پارک کنید، همچنین اگر امکان توقف در پارکینگ وجود ندارد نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده جهت جلوگیری از سرقت اقدام نمایید.

کشف ۱۲ فقره سرقت در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف ۱۲ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و دستگیری سه متهم در این زمینه خبر داد.

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، احشام و محتویات داخل خودرو در شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: پلیس شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر متهم در این زمینه شد. این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به هشت فقره سرقت سیم برق، دو فقره سرقت محتویات داخل خودرو و دو فقره سرقت ۲۰ راس احشام اقرار کردند، لذا ضمن بازسازی صحنه های سرقت، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر و بخشی از اموال مسروقه نیز از وی کشف شد. سرهنگ سرتیپ نیا گفت: متهمان این پرونده در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند.

صدای مهیب در افتتاحیه یک واحد صنفی مردم را شبانه روانه خیابان ها کرد/ برخورد قاطع پلیس امنیت عمومی کرمانشاه در پی این اقدام نسنجیده

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: دو نفر از افرادی که شنبه شب گذشته در مراسم افتتاحیه یک واحد صنفی با استفاده از مواد محترقه صداهای مهیب و رعب و وحشت ایجاد کرده بودند، توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار کرد: آتش بازی جمعه شب گذشته در مراسم افتتاح یک واحد صنفی در شهر کرمانشاه با صداهایی مهیب، رعب و وحشت را برای شهروندان به همراه داشت.

وی افزود: در پی تماس های تلفنی مکرر با عوامل انتظامی و تقاضای مردم مبنی بر برخورد با برگزارکنندگان این مراسم، پلیس امنیت عمومی استان دو نفر از عاملان اصلی این موضوع را به علت اخلال در امنیت عمومی دستگیر کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: اقدام نسنجیده این افراد برای چند دقیقه هیجان کاذب، اذهان عمومی را مشوش نموده و فضای امن استان را ناامن جلوه داد، به طوری که مردم در اثر صداهای مهیب ناشی از مواد محترقه، شبانه به خیابان ها هجوم آوردند.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: از آنجا که استفاده از مواد محترقه در برگزاری این مراسم افتتاحیه بدون هماهنگی نیروی انتظامی صورت گرفته بود، با حکم مقام قضائی، واحد صنفی مورد نظر توسط اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی کرمانشاه پلمب شد و افراد دستگیر شده نیز به دستگاه قضائی معرفی شدند.  

وی با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، تصریح کرد: امنیت عمومی استان در شرایط کنونی منطقه بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است، لذا با افرادی که به هر بهانه ای قصد بر هم زدن آرامش مردم و ثبات امنیتی استان را داشته باشند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد