امام جمعه شهرستان صحنه در خطبه های نماز عید فطر

ملت ایران به نقطه ای از قدرت رسیده که جواب ترقه بازی را با موشک های ویرانگر می دهد / مسئله امید به زندگی در شهر و روستاهای ما کمرنگ شده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299756|11:19 - 1396/04/05
نسخه چاپی
ملت ایران به نقطه ای از قدرت رسیده که جواب ترقه بازی را با موشک های ویرانگر می دهد / مسئله امید به زندگی در شهر و روستاهای ما کمرنگ شده است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : ملت ایران به فضل پرودرگار و سایه مقام معظم رهبری به نقطه ای از قدرت رسیده که جواب ترقه بازی را با موشک های ویرانگر می دهد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عید فطر شهرستان صحنه عنوان کرد : همانطور که موشک های سپاه دیرالزور را مورد اصابت خود قرار دادند ، فاصله بوشهر تا ریاض 650 کیلوتر است بنابراین ملت ایران به فضل پرودرگار و سایه مقام معظم رهبری به نقطه ای از قدرت رسیده که جواب ترقه بازی را با موشک های ویرانگر می دهد.

 

وی ادامه داد : مسئله حجاب یکی از واجبان پروردگار است ، پیامبر اکرم(ص) فرمود زنی که برای دیگران خودآرایی می کند و در جامعه حاضر می شود خداوند متعال در روز قیامت آن را به صورت وارد جهنم می کند .

 

حجت الاسلام والمسلمین زارعی خاطر نشان کرد : مسئله امید به زندگی و مهارت های آن احساس می شود در شهر و روستاهای ما ضعیف است . ما باید توجه داشته باشیم نا امیدی در درگاه خداوند متعال ظن لاینفک محسوب می شود خصوصا اگر این نا امیدی به جایی برسد که شخص از زندگی خودش قطع امید کند .

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : همه ما وظیفه داریم به کسانی که اضطراب و افسردگی دارند ، دلداری بدهیم و راه های برونرفت از مشکلات زندگی را به آنها نشان دهیم .

 

دکتر زارعی بیان کرد : یکی از گناهان نا بخشودنی غیبت کردن ، سوء ظن داشتن به دیگران است . از خداوند متعال می خواهیم در این روز مبارک اگر چه ما از ماه ماه مبارک رمضان خارج شدیم خداوند به همه ما توفیق این راه بدهد که طول عمر خود گناهان را ترک نماییم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد