گزارش

اولین جلسه موسسه خیریه سلامت در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299872|14:30 - 1396/04/14
نسخه چاپی
 اولین جلسه موسسه خیریه سلامت در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : اولین جلسه موسسه خیریه سلامت بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، ریاست بیمارستان و جمعی از خیرین شهرستان و نیز با حضور دو تن از کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد.

به گزارشامروله،  اولین جلسه موسسه خیریه سلامت بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، ریاست بیمارستان و جمعی از خیرین شهرستان و نیز با حضور دو تن از کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد.

 

در ابتدای این جلسه دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه پس از بیان خیر مقدم به حاضرین در جلسه، از خیرین حوزه سلامت شهرستان تقدیر و تشکر نموده و هدف از تشکیل موسسه خیریه سلامت شهرستان را جذب مشارکت سازمان های مردم نهاد و خیرین شهرستان برای مشارکت بیش از پیش آن ها در حوزه سلامت شهرستان عنوان کرد.
 
 
در ادامه دکتر تیمور کمری ریاست بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه، ضمن تاکید بر نقش خیرین حوزه سلامت افزود : از خیرین شهرستان و کسانیکه توانایی انجام کار خیر و مشارکت در ساخت یا خرید تجهیزات پزشکی و کمک به بیماران بی بضاعت شهرستان را دارند دعوت می کنیم یاریگر ما باشند تا با یاری یکدیگر بتوانیم خدمات شایسته ای را به مردم ارائه نمائیم.
 
 
در ادامه جلسه مهندس مهرداد کرمی رئیس اداره NGO های دانشگاه، در خصوص ساز و کار ثبت موسسه خیریه سلامت، تنظیم اساسنامه، انتخاب اعضاء هیئت مدیره و وظایف آن ها توضیحاتی را بیان نمود.
 
 
در این جلسه هیئت موسس انتخاب و مقرر گردید طی دو ماه موسسه ثبت و مجوز رسمی فعالیت اخذ گردد.
 
 
همچنین مقرر گردید پس از فراخوان کلیه خیرین شهرستان، هیئت مدیره با اکثریت رای خیرین انتخاب و تمامی اختیارات به هیئت مدیره منتخب واگذار گردد.
 
 
در پایان تعدادی از خیرین شهرستان جهت مشارکت در حوزه سلامت شهرستان آمادگی خود را اعلام نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد