گزارش

جمعی از مسئولین شهرستان صحنه از غرفه های عفاف و حجاب بازدید کردند + عکس

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299991|17:39 - 1396/04/21
نسخه چاپی
جمعی از مسئولین شهرستان صحنه از غرفه های عفاف و حجاب بازدید کردند + عکس
پایگاه خبری امروله : جمعی از مسئولین شهرستان صحنه از غرفه های عفاف و حجاب که در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) برپا شده بود بازدید کردند.

به گزارشامروله، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و به همت حوزه فاطمه الزهراء(س) سپاه ناحسه صحنه غرفه هایی با موضوع عفاف و حجاب برپا شد.

 

در این مراسم شکوفه حسن آبادی در گفتگو با امروله عنوان کرد : مقوله بی حجابی امروز به یک معضل کاملاً مشهود در جامعه درآمده است معضلی که فقط برای افراد بی‌حجاب مشکل ایجاد نمی کند؛ در واقع آسیب‌هایی که از بی‌حجابی ناشی می‌شود، تمام اعضای جامعه در بر می‌گیرد.

 

وی ادامه داد : حجاب و عفاف که یک دستور دینی است از مسائل مهم و کلیدی جامعه ماست و با بسیاری از مسائل پیوند خورده و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

 

حسن آبادی اشاره ای به برگزاری غرفه های عفاف و حجاب داشت و تصریح کرد : 5 غرفه توسط بسیجیان با موضوعات عرضه محصولات فرهنگی ، پاسخ به سوالات دینی ، نمایشگاه عکس ، نمایشگاه پوستر ، ایستگاه نقاشی با موضوع حجاب دایر گردید که بانوان صحنه ای و مسئولین ادارات شهرستان از آن بازدید کردند.

 

فرمانده حوزه فاطمه الزهراء(س) سپاه ناحیه صحنه در پایان گفت : برگزاری چنین نمایشگاه هایی بر فرهنگ سازی و آشنایی جوانان با مقوله حجاب و عفاف بسیار موثر است.

 

زن از دیدگاه اسلام دارای شخصیت شایسته است

 

 

حجت الاسلام والمسلمین مسلم حیدری نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت : شناخت تاثیر حجاب ونقش آن در کاهش آسیب اجتماعی می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی ترقی و تعامل هموار سازد، به طوری که علاوه بر درک عمل آنها و جلوگیری از تداوم آن عمل با ارائه راه حل‌هایی به سلامت جامعه کمک نماید.

 

وی تصریح کرد : زن از دیدگاه اسلام دارای شخصیت شایسته و موقعیتی الهی است که می تواند مدارج کمال را طی کرده و به مراتب عالی انسانیت راه یابد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه گفت : وجود زن زینت بخش آفرینش انسان است و افق روح او تجلی گاه رحمت. دامن زن مدرسه بشریت است و کمال مرد بدون او ممکن نیست.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد