رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

برگزاری 10برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 300002|11:44 - 1396/04/24
نسخه چاپی
برگزاری 10برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از برگزاری 10 برنامه فرهنگی و تبلیغی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، از برگزاری 10 برنامه فرهنگی و اجتماعی جهت اجراء در هفته حجاب و عفاف دراین شهرستان، خبر داد.

 

وی درتوضیح این خبر، گفت: اداره تبلیغات اسلامی صحنه برنامه‌ها و مراسم مذهبی متنوعی در مساجد این شهرستان در هفته عفاف وحجاب 21 الی 27 تیر در حال برگزاری است.

 

حجت‌الاسلام سبزی با بیان اینکه با تشکیل جلسات هماهنگی و هم اندیشی با مسئولین و هیئت امنای مساجد و روحانیون مستقر و بومی دستور کار اجرای مراسم‌ به مسئولان اجرایی در بخش‌های مرکزی و دینور ابلاغ شده است، افزود: برگزاری سلسله همایش‌های عفاف و حجاب، گفتمان‌های دینی با موضوع بانوان و حجاب در جامعه، مسابقه‌های مختلف فرهنگی، برپایی بیش از10 مراسم سخنرانی توسط روحانیان مستقر و اعزامی پیرامون عفاف و حجاب، برگزاری و برپایی حلقه‌های معرفتی از جمله برنامه‌های شهرستان در هفته عفاف و حجاب است.

 

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته عفاف وحجاب 30 مبلغ خواهر به تبیین جایگاه حجاب و عفاف در شهرستان صحنه، می‌پردازند، بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی صحنه برنامه‌های مختلفی را برای هفته حجاب و عفاف و تبیین جایگاه و فلسفه حجاب در جامعه در نظر گرفته است.

 

 

حجت‌الاسلام سبزی، افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع عفاف و حجاب در اماکن مذهبی و مساجد و حسینیه‌ها به شیوه پرسش و پاسخ از جمله این برنامه‌ها است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در ادامه با تاکید بر اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع حجاب و عفاف تنها مختص این هفته نبوده و در تمام سال اجرا می‌شود، عنوان کرد: دشمنان اسلام با ترویج مدهای نامتناسب با فرهنگ ایران اسلامی به دنبال تضعیف خانواده‌ها هستند اما حجاب و عفاف در خانواده می‌تواند جامعه‌ای عاری از بی‌عفتی را تشکیل دهد.

 

 

وی یکی از اثرات رعایت حجاب را حفظ کانون خانواده‌ها از بی بند و باری دانست و با بیان اینکه حجاب در ادیان آسمانی از جمله یهود و مسیحیت وجود داشته و اسلام با توجه به دستور قرآنی و روایات شرایطی برای آن تعیین کرده است، ادامه داد: اگر اعتقاد جوانان را تقویت کنیم، حجاب هم نهادینه می‌شود زیرا ریشه بدحجابی به خاطر عدم آگاهی افراد نسبت به فلسفه آن است.

 
 
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد