به میزبانی کرمانشاه؛

تیم ایران قهرمان رقابت های کاراته آقایان و بانوان جام صلح و دوستی ملت ها شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300030|13:45 - 1396/04/25
نسخه چاپی
تیم ایران قهرمان رقابت های کاراته آقایان و بانوان جام صلح و دوستی ملت ها شد
پایگاه خبری امروله ، رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی جام دوستی ملت ها در کرمانشاه، از قهرمانی تیم ایران در هردو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارشامروله، ناصر محمدصالحی در گفت و گو با خبرنگارمرصاد اسپورت، اظهار داشت: این رقابت ها با حضور کشورهای ایران، سوئیس، صربستان، چچن، نپال، پاکستان، افغانستان و آذربایجان و همچنین ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد.

محمدصالحی ادامه داد: رقابت ها در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی یادآوری کرد: با احتساب نتایج کسب شده در تمامی رده های سنی و در بخش مردان تیم های ایران و عراق مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و مقام سوم مشترک نیز به کشورهای آذرابیجان و ایتالیا رسید.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه افزود: در بخش بانوان نیز تیم های ایران، ایتالیا و عراق نیز به ترتیب مقام های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.

محمدصالحی افزود: در این مسابقات 2 هزار کاراته کا حضور داشتند که یک هزار و 240 نفر آن ها را ورزشکاران خانم و 760 نفر نیز ورزشکاران آقا تشکیل می دادند.

وی در پایان گفت: از مجموع ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات کاراته جام دوستی ملت ها حدود یکصد نفر آن ها را ورزشکاران خارجی تشکیل می دادند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد