به میزبانی کرمانشاه؛

تیم ایران قهرمان رقابت های کاراته آقایان و بانوان جام صلح و دوستی ملت ها شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300030|13:45 - 1396/04/25
نسخه چاپی
تیم ایران قهرمان رقابت های کاراته آقایان و بانوان جام صلح و دوستی ملت ها شد
پایگاه خبری امروله ، رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی جام دوستی ملت ها در کرمانشاه، از قهرمانی تیم ایران در هردو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارشامروله، ناصر محمدصالحی در گفت و گو با خبرنگارمرصاد اسپورت، اظهار داشت: این رقابت ها با حضور کشورهای ایران، سوئیس، صربستان، چچن، نپال، پاکستان، افغانستان و آذربایجان و همچنین ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد.

محمدصالحی ادامه داد: رقابت ها در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی یادآوری کرد: با احتساب نتایج کسب شده در تمامی رده های سنی و در بخش مردان تیم های ایران و عراق مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و مقام سوم مشترک نیز به کشورهای آذرابیجان و ایتالیا رسید.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه افزود: در بخش بانوان نیز تیم های ایران، ایتالیا و عراق نیز به ترتیب مقام های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.

محمدصالحی افزود: در این مسابقات 2 هزار کاراته کا حضور داشتند که یک هزار و 240 نفر آن ها را ورزشکاران خانم و 760 نفر نیز ورزشکاران آقا تشکیل می دادند.

وی در پایان گفت: از مجموع ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات کاراته جام دوستی ملت ها حدود یکصد نفر آن ها را ورزشکاران خارجی تشکیل می دادند.