رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

رعایت حجاب برای خدشه‌دار نشدن جایگاه انسانیت است

سرویس: شهرستانکد خبر: 300038|00:52 - 1396/04/26
نسخه چاپی
رعایت حجاب برای خدشه‌دار نشدن جایگاه انسانیت است
پایگاه خبری امروله :رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت: حفظ حجاب و عفاف برای خدشه‌دار نشدن جایگاه انسانیت است.

حجت‌الاسلام  سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد :اصل رعایت حجاب برای خدشه دار نشدن جایگاه انسانیت است.

 

وی با بیان اینکه در سوره نور و آیات پایانی سوره احزاب بر اجرای امر مهم حجاب تأکید بسیار شده است،اظهار کرد: فلسفه حجاب نیز به زیبایی در قرآن بیان شده به طوری که آیات روشنی در این باره آمده و با استناد به همین آیات می‌توان عنوان کرد که حجاب برای آن است تا زنان مؤمن از غیر مؤمن شناخته شوند و مورد آزار واذیت قرار نگیرند، چرا که اسلام می‌خواهد تا بانوان از تعارض صاحبان قلب‌های مریض در امان باشند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی صحنه، افزود: امروزه غرب نیز به این باور رسیده که حجاب برایشان عزت آفرین است و این مطلب را می‌توان از بانوانی غربی که به اصول حجاب پایبند هستند، جویا شد، چرا که اکثر این افراد می‌گویند به دامن حجاب پناه آورده‌اند تا مورد تعرض قرار نگیرند و به آنان بی‌احترامی نشود.

 

حجت‌الاسلام سبزی عنوان کرد: مسئله‌ای را که غرب امروز به دنبالش است اسلام بیش از 1438 سال پیش عنوان کرده و فلسفه آن حفظ حریم بانوان یک جامعه است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در تمامی ادیان الهی بر مسئله حجاب تأکید شده است؛ تصریح کرد: تمامی پیامبران و مکاتب الهی بر موضوع حجاب و عفاف حرف واحدی دارند و اگر امروزه این مسئله به طور عمده در کشورهای غربی رعایت نمی‌شود به دلیل تحریف‌هایی است که در ادیان آنان ایجاد کرده‌اند و مسئله حجاب را همانند بسیاری دیگر از مسائل به مسیری خلاف دستورات الهی کشانده‌اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد