معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

درگیری پلیس و قاچاقچیان در روانسر یک کشته و یک مجروح به‌جا گذاشت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300056|13:50 - 1396/04/27
نسخه چاپی
درگیری پلیس و قاچاقچیان در روانسر یک کشته و یک مجروح به‌جا گذاشت
پایگاه خبری امروله ، معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشته و زخمی شدن ۲ تن در طی درگیری پلیس و قاچاقچیان در شهرستان روانسر خبر داد.

به گزارشامروله، سرهنگ محمدرضا آمویی از کشته و زخمی شدن ۲ تن در طی درگیری پلیس و قاچاقچیان در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان روانسر ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب به چند دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و به آن‌ها دستور ایست دادند که قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس به سمت یکی از روستاهای اطراف روانسر متواری شدند.

وی افزود: قاچاقچیان به منظور خلع سلاح ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی آنان کردند که به چند دستگاه خودروی نیروی انتظامی هم خساراتی وارد کردند و ماموران انتظامی هم متقابلا اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند که قاچاقچیان به این مورد هم توجهی نکردند و در نهایت یک تن از قاچاقچیان براثر درگیری با ماموران انتظامی کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

معاون  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با اعلام اینکه در این درگیری نیروهای انتظامی خسارتی جانی نداشته اند افزود: محموله قاچاق این قاچاقچیان تلویزیون خارجی بود که آن‌ها قصد انتقالش را به استان‌های مرکزی کشور داشتند.