رئیس اداره محیط زیست سرپلذهاب خبر داد:

دستگیری مسبب آتش سوزی مراتع و جنگل های بلوط شهرستان سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300066|14:26 - 1396/04/28
نسخه چاپی
دستگیری مسبب آتش سوزی مراتع و جنگل های بلوط شهرستان سرپل ذهاب
رئیس اداره محیط زیست سرپلذهاب از دستگیری مسبب آتش سوزی مراتع و جنگل های بلوط روز گذشته در روستاهای کوسه ها، گاوچالی و فولادی دهستان بشیوه و پاطاق در سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارشامروله،  به نقل ازبازی دراز، شهرام مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با تلاش ماموریت یگان حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی شهرستان سرپل ذهاب مسبب آتش سوزی روز گذشته درمراتع و جنگل های بلوط دهستان بشیوه و پاطاق و مراتع پشت میدان بازارمیوه تره بار شهرستان، دستگیر و تحویل نیروی انتظامی سرپل ذهاب گردید.

وی افزود: با اطلاع رسانی بموقع مامورین اداره منابع طبیعی و اقدام به موقع پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب فرد متخلف که در حال فرار از منطقه بود دستگیر شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از انجام تشریفات قانونی و تکمیل پرونده مرتبط، جهت بررسی های دقیق تر به مراجع قضایی و قانونی معرفی شد.

وی در خصوص خسارت وارد شده به عرصه های طبیعی و جنگل های بلوط این شهرستان اظهار کرد: حریق روستاهای دهستان بشیوه و پاطاق بالغ بر 30 هکتار مراتع و جنگل های بلوط را از بین برده و بخش قابل توجهی ازمراتع پشت میدان بازارمیوه تره بارشهرستان دچارحریق شده است.

شهرستان سرپل ذهاب با بیش از 85هزار تن جمعیت و برخورداری از 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق، بیش از 88 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی جنگل و مرتع دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد